Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Strategiske allianser

    Strategiske allianser

    Strategiske allianser

    Strategiske allianser

    Forfatter Fagbokforl.

    (Arne Nygaard - Forfatter)

    Fagbokforl.

    Levering 2-6 dager

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788245009545

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    202

    Vekt:

    393 gr

    Alder:

    Voksen

    Strategiske allianser
    Fagbokforl.
    9788245009545

    Forlagets omtale:

    Strategiske allianser eller bedriftssamarbeid er et viktig strategisk virkemiddel som bedrifter bruker for å nå sine strategiske mål. Denne boka gir en grunnleggende innføring i begrepet, ulike perspektiver på allianser og prosesser knyttet til å inngå, endre og avslutte allianser. Boka gir også LES MER innsikt i nyere temaer innenfor allianseforskning, som læring, tillitsutvikling og ledelse. Forskning viser av bedrifter som har utviklet kompetanse på slike prosesser, i større grad lykkes. Boka drøfter også alliansen i bedriften og forholdet mellom flere allianser i såkalte allianseporteføljer. Boka er aktuell for fagmiljøer i fagområdet, for ledere som ønsker å oppdatere seg om emnet, og for studenter som skal ha en grunnleggende introduksjon til strategiske allianser. Randi Lunnan er professor i strategi ved Handelshøyskolen BI. Hun har hatt en rekke ansvarsområder på BI, og har forsket og undervist i MBA-programmer i USA, Singapore og Kina. Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. LES MINDRE Forlagets omtale Strategiske allianser eller bedriftssamarbeid er et viktig strategisk virkemiddel som bedrifter bruker for å nå sine strategiske mål. Denne boka gir en grunnleggende innføring i begrepet, ulike perspektiver på allianser og prosesser knyttet til å inngå, endre og avslutte allianser. Boka gir også innsikt i nyere temaer innenfor allianseforskning, som læring, tillitsutvikling og ledelse. Forskning viser av bedrifter som har utviklet kompetanse på slike prosesser, i større grad lykkes. Boka drøfter også alliansen i bedriften og forholdet mellom flere allianser i såkalte allianseporteføljer. Boka er aktuell for fagmiljøer i fagområdet, for ledere som ønsker å oppdatere seg om emnet, og for studenter som skal ha en grunnleggende introduksjon til strategiske allianser. Randi Lunnan er professor i strategi ved Handelshøyskolen BI. Hun har hatt en rekke ansvarsområder på BI, og har forsket og undervist i MBA-programmer i USA, Singapore og Kina. Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI.