Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier (strategier for kanalvalg, innhold og spredning)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Aina Lemoen Lunde - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    379,- Nå 328,-

    ISBN:

    9788245015386

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    227

    Vekt:

    394 gr

    Alder:

    Voksen

    Suksess med egne medier
    Fagbokforl.
    9788245015386

    Forlagets omtale:

    Suksess med egne medier er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir LES MER råd om kanalvalg, innhold og spredning. Aldri før har muligheten til å kommunisere direkte med#4; publikum vært større. Utvalget er stort og lett tilgjengelig for alle slags virksomheter. Samtidig øker både etterspørselen etter og tilliten til innholdet i virksomhetskanalene - i konkurranse med etablerte eksterne medier. For mange er økt satsing på egne kanaler derfor blitt et reelt alternativ til å kjøpe reklame hos andre. Nøkkelen er gjerne solid innhold og smart distribusjon. Alt i alt handler det nå om at virksomheter må tenke som små eller mellomstore mediehus, og dermed aktivt dyrke og utvikle et samspill med mange plattformer og kanaler. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmarkedsføring («content marketing») og ser på hvordan ny teknologi og nye plattformer kan skaffe virksomheten et stort, engasjert og relevant publikum. Denne boken er egnet for deg som leder en virksomhet eller en kommunikasjons- eller markedsavdeling hvor dere ønsker å satse på egne medier - enten det er snakk om å bygge noe fra bunnen av eller pusse opp noe eller å få hjelp til å komme et steg videre. Vi har samtidig prøvd å tilpasse boken slik at den er relevant for både små og store virksomheter. Suksess med egne medier er også skrevet for rådgivere og studenter innenfor markedsføring og kommunikasjon som ønsker å gjøre seg bedre kjent med hvordan virksomhetskanalene kan spille en viktig rolle - gjerne sammen med andre virkemidler. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholdere og skribenter. Han er til daglig medeier... LES MINDRE Forlagets omtale Suksess med egne medier er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir råd om kanalvalg, innhold og spredning. Aldri før har muligheten til å kommunisere direkte med#4; publikum vært større. Utvalget er stort og lett tilgjengelig for alle slags virksomheter. Samtidig øker både etterspørselen etter og tilliten til innholdet i virksomhetskanalene - i konkurranse med etablerte eksterne medier. For mange er økt satsing på egne kanaler derfor blitt et reelt alternativ til å kjøpe reklame hos andre. Nøkkelen er gjerne solid innhold og smart distribusjon. Alt i alt handler det nå om at virksomheter må tenke som små eller mellomstore mediehus, og dermed aktivt dyrke og utvikle et samspill med mange plattformer og kanaler. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmarkedsføring («content marketing») og ser på hvordan ny teknologi og nye plattformer kan skaffe virksomheten et stort, engasjert og relevant publikum. Denne boken er egnet for deg som leder en virksomhet eller en kommunikasjons- eller markedsavdeling hvor dere ønsker å satse på egne medier - enten det er snakk om å bygge noe fra bunnen av eller pusse opp noe eller å få hjelp til å komme et steg videre. Vi har samtidig prøvd å tilpasse boken slik at den er relevant for både små og store virksomheter. Suksess med egne medier er også skrevet for rådgivere og studenter innenfor markedsføring og kommunikasjon som ønsker å gjøre seg bedre kjent med hvordan virksomhetskanalene kan spille en viktig rolle - gjerne sammen med andre virkemidler. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholdere og skribenter. Han er til daglig medeier...

    Alternative utgaver
    Suksess med egne medier, strategier for ... Øystein Bonvik
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    249,-
    Kjøp på Ebok.no