Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier

    Suksess med egne medier (strategier for kanalvalg, innhold og spredning)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Aina Lemoen Lunde - Forfatter)

    Fagbokforl.

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    249,-

    ISBN:

    9788245016130

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    227

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Suksess med egne medier
    Fagbokforl.
    9788245016130

    Forlagets omtale:

    Denne boken er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir råd om LES MER kanalvalg, innhold og spredning. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmarkedsføring (" "content marketing" ") og ser på hvordan ny teknologi og nye plattformer kan skaffe virksomheten et stort, engasjert og relevant publikum. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir råd om kanalvalg, innhold og spredning. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmarkedsføring (" "content marketing" ") og ser på hvordan ny teknologi og nye plattformer kan skaffe virksomheten et stort, engasjert og relevant publikum.

    Alternative utgaver
    Suksess med egne medier, strategier for ... Øystein Bonvik
    På lager - sendes nå ( 3 stk. )
    Heftet, Bokmål
    379,- NÅ 328,-
    Kjøp