Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring TXT

    TXT

    TXT

    TXT (hvordan skrive selgende og profilerende reklametekster?)

    Forfatter Akademika

    På lager - sendes nå

    329,-

    ISBN:

    9788232102013

    Forlag:

    Akademika

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    213

    Vekt:

    298 gr

    Alder:

    Voksen

    TXT
    Akademika
    9788232102013

    Forlagets omtale:

    Denne boken er en praktisk veiledning til deg som får i oppdrag å skrive reklametekster ?enten du jobber i en markedsavdeling, er tekstforfatter i et reklamebyrå, gjerne vil bli tekstforfatter og/eller studerer kommunikasjonsfag. Boken er skrevet i et enkelt og lettforståelig språk, uten LES MER kompliserte teoretiske betraktninger. Strøm gir deg konkrete råd og tips fra sin lange erfaring som tekstforfatter. For å skrive en god kommunikasjonstekst må man først kjenne til strategien og målet med teksten. Derfor gir boken innsikt i arbeidet før reklamen utformes ? hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår, og hvordan en god reklametekst skal skrives. Strøm går igjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på. Ole Strøm var tekstforfatter, kreativ leder og daglig leder i noen av landets største reklamebyråer. Strøm vant priser i en rekke reklamekonkurranser, både i Norge og internasjonalt. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken er en praktisk veiledning til deg som får i oppdrag å skrive reklametekster ?enten du jobber i en markedsavdeling, er tekstforfatter i et reklamebyrå, gjerne vil bli tekstforfatter og/eller studerer kommunikasjonsfag. Boken er skrevet i et enkelt og lettforståelig språk, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Strøm gir deg konkrete råd og tips fra sin lange erfaring som tekstforfatter. For å skrive en god kommunikasjonstekst må man først kjenne til strategien og målet med teksten. Derfor gir boken innsikt i arbeidet før reklamen utformes ? hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår, og hvordan en god reklametekst skal skrives. Strøm går igjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på. Ole Strøm var tekstforfatter, kreativ leder og daglig leder i noen av landets største reklamebyråer. Strøm vant priser i en rekke reklamekonkurranser, både i Norge og internasjonalt.