Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon The global you

    The global you

    The global you

    The global you (ti strategier for den internasjonale businessaktør)

    Forfatter Hegnar media

    (Philip Whitely - Forfatter)

    Hegnar media

    (Bertil Knudsen - Oversetter)

    Hegnar media

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788271462888

    Forlag:

    Hegnar media

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Vekt:

    426 gr

    Alder:

    Voksen

    The global you
    Hegnar media
    9788271462888

    Forlagets omtale:

    Millioner av mennesker jobber nå i det globale næringsliv på en eller annen måte. Selv om de kanskje ikke vil bruke denne beskrivelsen på seg selv, så kjøper, selger, leder og opererer de over hele verden, men er ofte ikke tilstrekkelig mentalt forberedt på jobben. Denne boken beskriver ti LES MER praktiske måter en global aktør kan tenke, bevege seg og operere på en slik at jobben får en relevant global innretning. Disse ti strategiene, som er basert på omfattende undersøkelser forfatterne har gjort om vellykkede globale aktører, er utarbeidet for å gjøre det enklere å møte kulturelle utfordringer og, like viktig, de praktiske konsekvensene av å operere utenfor et kjent miljø. For å tenke globalt, å lære å jobbe i en multikulturellsammenheng og oppdatere sine kommunikasjonsevner, til å styrearbeidstiden på tvers av tidssoner, er denne boken både informativ og praktisk for alle som har en jobb som bringer dem ut av hjemlandet. LES MINDRE Forlagets omtale Millioner av mennesker jobber nå i det globale næringsliv på en eller annen måte. Selv om de kanskje ikke vil bruke denne beskrivelsen på seg selv, så kjøper, selger, leder og opererer de over hele verden, men er ofte ikke tilstrekkelig mentalt forberedt på jobben. Denne boken beskriver ti praktiske måter en global aktør kan tenke, bevege seg og operere på en slik at jobben får en relevant global innretning. Disse ti strategiene, som er basert på omfattende undersøkelser forfatterne har gjort om vellykkede globale aktører, er utarbeidet for å gjøre det enklere å møte kulturelle utfordringer og, like viktig, de praktiske konsekvensene av å operere utenfor et kjent miljø. For å tenke globalt, å lære å jobbe i en multikulturellsammenheng og oppdatere sine kommunikasjonsevner, til å styrearbeidstiden på tvers av tidssoner, er denne boken både informativ og praktisk for alle som har en jobb som bringer dem ut av hjemlandet.