Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Flerspråklige barn med språkvansker og utviklingsforstyrrelser

    Flerspråklige barn med språkvansker og utviklingsforstyrrelser

    Flerspråklige barn med språkvansker og utviklingsforstyrrelser (hvordan oppdage språkvanskene og tilrettelegge for flerspråklighet i barnehagen?)

    Forfatter Gyldendal

    (Ann Cathrin Gjevikhaug - Forfatter)

    Gyldendal

    På lager - sendes nå( 1 stk. )

    329,-

    ISBN:

    9788205524293

    Forlag:

    Gyldendal

    Trykkeår:

    2020

    Utgitt:

    2020

    Utgave:

    1

    Sider:

    253

    Vekt:

    416 gr

    Alder:

    Voksen

    Flerspråklige barn med språkvansker og utviklingsforstyrrelser
    Gyldendal
    9788205524293

    Forlagets omtale:

    Boken handler om flerspråklige barn med språkvansker som har sammenheng med Downs syndrom, spesifikke språkvansker/ developmental language disorder og autismespekterforstyrrelser. Forfatterne formidler teori, forskning og ulike kartleggingsmetoder for å ruste barnehagelærere, spesialpedagoger LES MER og andre fagpersoner til å oppdage språkvansker hos flerspråklige barn så tidlig som mulig. Med riktig kunnskap kan barnehagepersonalet unngå å forveksle språkvanskene med utfordringer knyttet til barnets flerspråklige bakgrunn. Boka beskriver ulike måter å tilrettelegge barnehagedagen på for at flerspråklige barn med språkvansker kan få oppleve likeverdig deltagelse og selvstendig kommunikasjon med andre barn og voksne i barnehagen. LES MINDRE Forlagets omtale Boken handler om flerspråklige barn med språkvansker som har sammenheng med Downs syndrom, spesifikke språkvansker/ developmental language disorder og autismespekterforstyrrelser. Forfatterne formidler teori, forskning og ulike kartleggingsmetoder for å ruste barnehagelærere, spesialpedagoger og andre fagpersoner til å oppdage språkvansker hos flerspråklige barn så tidlig som mulig. Med riktig kunnskap kan barnehagepersonalet unngå å forveksle språkvanskene med utfordringer knyttet til barnets flerspråklige bakgrunn. Boka beskriver ulike måter å tilrettelegge barnehagedagen på for at flerspråklige barn med språkvansker kan få oppleve likeverdig deltagelse og selvstendig kommunikasjon med andre barn og voksne i barnehagen.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.