Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Sosiologi Forbrukeren

    Forbrukeren

    Forbrukeren

    Forbrukeren (helt, skurk eller offer)

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Thor Øivind Jensen - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    (Frode Nyeng - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    Levering 2-6 dager

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788202198961

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2002

    Utgitt:

    2000

    Utgave:

    2

    Sider:

    280

    Vekt:

    490 gr

    Alder:

    Voksen

    Forbrukeren
    Cappelen akademisk
    9788202198961

    Haugenboks omtale:

    Denne boken gir deg tre tankevekkende syn på forbrukeren og forbrukerteori. Et sosiologisk, hvor forbrukeren fremstår som et offer på jakt etter lyst, lykke og nytte. Et filosofisk, hvor forbrukeren er en postmoderne skurk i et fragmentert samfunn der mye flyter. Og til slutt et statsvitenskaplig, h LES MER vor forbrukeren er en meningssøkende aktør med holdninger og verdier, en politisk helt som orienterer seg mot det ekte i alt det falske. Boken passer for markedsførere, samfunnsvitere, reklamefolk, studenter og forbrukere. Har litteraturliste og stikkordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne boken gir deg tre tankevekkende syn på forbrukeren og forbrukerteori. Et sosiologisk, hvor forbrukeren fremstår som et offer på jakt etter lyst, lykke og nytte. Et filosofisk, hvor forbrukeren er en postmoderne skurk i et fragmentert samfunn der mye flyter. Og til slutt et statsvitenskaplig, hvor forbrukeren er en meningssøkende aktør med holdninger og verdier, en politisk helt som orienterer seg mot det ekte i alt det falske. Boken passer for markedsførere, samfunnsvitere, reklamefolk, studenter og forbrukere. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Denne boken gir deg tre tankevekkende syn på forbruk og forbrukerteori. Et sosiologisk, hvor forbrukeren fremstår som en drømmende hedonist, et offer på evig jakt etter lyst, lykke og nytte. Et filosofisk, hvor forbrukeren er en omskiftelig maskenes mester, en postmoderne skurk i et fragmentert LES MER samfunn der mye flyter. Og tilslutt et statsvitenskapelig, hvor forbrukeren er en meningssøkende aktør med holdninger og verdier, en politisk helt som orienterer seg om det ekte i alt det falske. Boken er full av overraskelser; for eksempel viser den at angst og nevroser er to stadig mer fremtredende aspekter ved dagens forbrukersamfunn. Og at den moderne filosofi om den autentiske lengsel kan forklare deler av vårt forbruk og våre forbrukerhandlinger. Ikke minst går det frem at motefenomenet (som mange er kritiske til) egentlig er svært demokratisk og godt for samfunnet. Boken passer for markedsførere, samfunnsvitere, reklamefolk, studenter og vanlige og uvanlige forbrukere. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken gir deg tre tankevekkende syn på forbruk og forbrukerteori. Et sosiologisk, hvor forbrukeren fremstår som en drømmende hedonist, et offer på evig jakt etter lyst, lykke og nytte. Et filosofisk, hvor forbrukeren er en omskiftelig maskenes mester, en postmoderne skurk i et fragmentert samfunn der mye flyter. Og tilslutt et statsvitenskapelig, hvor forbrukeren er en meningssøkende aktør med holdninger og verdier, en politisk helt som orienterer seg om det ekte i alt det falske. Boken er full av overraskelser; for eksempel viser den at angst og nevroser er to stadig mer fremtredende aspekter ved dagens forbrukersamfunn. Og at den moderne filosofi om den autentiske lengsel kan forklare deler av vårt forbruk og våre forbrukerhandlinger. Ikke minst går det frem at motefenomenet (som mange er kritiske til) egentlig er svært demokratisk og godt for samfunnet. Boken passer for markedsførere, samfunnsvitere, reklamefolk, studenter og vanlige og uvanlige forbrukere.