Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon (praktisk håndbok for forskere og kommunikasjonsrådgivere)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788202411794

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    180

    Vekt:

    352 gr

    Alder:

    Voksen

    Forskningskommunikasjon
    Cappelen Damm akademisk
    9788202411794

    Forlagets omtale:

    Forskningskommunikasjon handler om å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig, relevant og interessant for utvalgte målgrupper. Den enkelte forskers engasjement og ønske om å kommunisere sin forskning er viktig for å oppnå dette. Men først og fremst er forskningskommunikasjon et håndverk som må LES MER læres og prøves ut i praksis. Dette er den første håndboka i forskningskommunikasjon skrevet for norske forhold. Boka legger vekt på å gi konkrete råd og tips, og omhandler blant annet: Mål og målgrupper for forskningskommunikasjon Strategier for å komme på trykk med kronikker og debattinnlegg Kunsten å holde foredrag Kunsten å lage vellykkete forskningsarrangementer Tips for å lykkes på den internasjonale arenaen Overordnede strategier for effektiv formidling Evaluering av egen forskningskommunikasjon Hvordan man kommuniserer fagkunnskap i sosiale medier Boka henvender seg til forskere og masterstudenter, i tillegg til kommunikasjonsarbeidere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og kunnskapsbedrifter. LES MINDRE Forlagets omtale Forskningskommunikasjon handler om å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig, relevant og interessant for utvalgte målgrupper. Den enkelte forskers engasjement og ønske om å kommunisere sin forskning er viktig for å oppnå dette. Men først og fremst er forskningskommunikasjon et håndverk som må læres og prøves ut i praksis. Dette er den første håndboka i forskningskommunikasjon skrevet for norske forhold. Boka legger vekt på å gi konkrete råd og tips, og omhandler blant annet: Mål og målgrupper for forskningskommunikasjon Strategier for å komme på trykk med kronikker og debattinnlegg Kunsten å holde foredrag Kunsten å lage vellykkete forskningsarrangementer Tips for å lykkes på den internasjonale arenaen Overordnede strategier for effektiv formidling Evaluering av egen forskningskommunikasjon Hvordan man kommuniserer fagkunnskap i sosiale medier Boka henvender seg til forskere og masterstudenter, i tillegg til kommunikasjonsarbeidere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og kunnskapsbedrifter.

    Alternative utgaver
    Forskningskommunikasjon, praktisk håndbo... Audun Farbrot
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    279,-
    Kjøp på Ebok.no