Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon

    Forskningskommunikasjon (praktisk håndbok for forskere og kommunikasjonsrådgivere)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    279,-

    ISBN:

    9788202471965

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    180

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Forskningskommunikasjon
    Cappelen Damm akademisk
    9788202471965

    Forlagets omtale:

    Forskningskommunikasjon handler om å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig, relevant og interessant for utvalgte målgrupper. Den enkelte forskers engasjement og ønske om å kommunisere sin forskning er viktig for å oppnå dette. Men først og fremst er forskningskommunikasjon et håndverk som må LES MER læres og prøves ut i praksis. Dette er den første håndboken i forskningskommunikasjon skrevet for norske forhold. Boken legger vekt på å gi konkrete råd og tips, og omhandler blant annet: Mål og målgrupper for forskningskommunikasjon Strategier for å komme på trykk med kronikker og debattinnlegg Kunsten å holde foredrag Kunsten å lage vellykkete forskningsarrangementer Tips for å lykkes på den internasjonale arenaen Overordnede strategier for effektiv formidling Evaluering av egen forskningskommunikasjon Hvordan man kommuniserer fagkunnskap i sosiale medier Boken henvender seg til forskere og masterstudenter, i tillegg til kommunikasjonsarbeidere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og kunnskapsbedrifter. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2013. LES MINDRE Forlagets omtale Forskningskommunikasjon handler om å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig, relevant og interessant for utvalgte målgrupper. Den enkelte forskers engasjement og ønske om å kommunisere sin forskning er viktig for å oppnå dette. Men først og fremst er forskningskommunikasjon et håndverk som må læres og prøves ut i praksis. Dette er den første håndboken i forskningskommunikasjon skrevet for norske forhold. Boken legger vekt på å gi konkrete råd og tips, og omhandler blant annet: Mål og målgrupper for forskningskommunikasjon Strategier for å komme på trykk med kronikker og debattinnlegg Kunsten å holde foredrag Kunsten å lage vellykkete forskningsarrangementer Tips for å lykkes på den internasjonale arenaen Overordnede strategier for effektiv formidling Evaluering av egen forskningskommunikasjon Hvordan man kommuniserer fagkunnskap i sosiale medier Boken henvender seg til forskere og masterstudenter, i tillegg til kommunikasjonsarbeidere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og kunnskapsbedrifter. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2013.

    Alternative utgaver
    Forskningskommunikasjon, praktisk håndbo... Audun Farbrot
    På lager - sendes nå ( 2 stk. )
    Heftet, Bokmål
    369,- NÅ 319,-
    Kjøp

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.