Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Statsvitenskap Fra forvaltning til dialog

    Fra forvaltning til dialog

    Fra forvaltning til dialog

    Fra forvaltning til dialog (strategi for å bedre tjenestekvalitet i offentlige virksomheter gjennom brukermedvirkning og dialog)

    Forfatter Høyskoleforl.

    Levering 2-6 dager

    519,- Nå 449,-

    ISBN:

    9788276346923

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2005

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    2

    Sider:

    282

    Vekt:

    490 gr

    Alder:

    Voksen

    Fra forvaltning til dialog
    Høyskoleforl.
    9788276346923

    Forlagets omtale:

    Tjenester utføres av mennesker og for mennesker - mennesker som er forskjellige, har ulike behov og er i ulike situasjoner. Hvordan skal vi sikre kvalitet på slike tjenester, hvordan skal vi få til brukermedvirkning og dialog, og hva er kvalitet på tjenester? Dette er de sentrale spørsmålene boken LES MER drøfter. I boken argumenteres det for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. Videre drøftes prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Fra forvaltning til dialog er velegnet som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være nyttig for alle som arbeider med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor. LES MINDRE Forlagets omtale Tjenester utføres av mennesker og for mennesker - mennesker som er forskjellige, har ulike behov og er i ulike situasjoner. Hvordan skal vi sikre kvalitet på slike tjenester, hvordan skal vi få til brukermedvirkning og dialog, og hva er kvalitet på tjenester? Dette er de sentrale spørsmålene boken drøfter. I boken argumenteres det for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. Videre drøftes prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Fra forvaltning til dialog er velegnet som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være nyttig for alle som arbeider med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor.