Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Innføring i samfunnskunnskap for journalister

    Innføring i samfunnskunnskap for journalister

    Innføring i samfunnskunnskap for journalister

    Innføring i samfunnskunnskap for journalister

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788202440237

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    191

    Vekt:

    411 gr

    Alder:

    Voksen

    Innføring i samfunnskunnskap for journalister
    Cappelen Damm akademisk
    9788202440237

    Forlagets omtale:

    Selv om staten er den viktigste enheten i internasjonal politikk, utfordres den av ikke-statlige aktører og migrasjon. Et stadig mer integrert Europa når det gjelder individuelle menneskerettigheter og lovgivning, krever et nytt blikk på demokratiske institusjoner. Og individ og gruppe blir LES MER definert i lys av nyere teorier om identitet. Dette er sentrale temaer i samfunnsvitenskap, sosiologi, internasjonal politikk og økonomi. Boka introduserer viktige begreper innen samfunnsøkonomi, og ser på iverksetterens rolle i velstandsskapningen. Boka passer for journalister og andre kreative profesjonsutdannelser innen kommunikasjon, reklame og IT, og gir et grunnlag for videre studier innen samfunnsvitenskapene. LES MINDRE Forlagets omtale Selv om staten er den viktigste enheten i internasjonal politikk, utfordres den av ikke-statlige aktører og migrasjon. Et stadig mer integrert Europa når det gjelder individuelle menneskerettigheter og lovgivning, krever et nytt blikk på demokratiske institusjoner. Og individ og gruppe blir definert i lys av nyere teorier om identitet. Dette er sentrale temaer i samfunnsvitenskap, sosiologi, internasjonal politikk og økonomi. Boka introduserer viktige begreper innen samfunnsøkonomi, og ser på iverksetterens rolle i velstandsskapningen. Boka passer for journalister og andre kreative profesjonsutdannelser innen kommunikasjon, reklame og IT, og gir et grunnlag for videre studier innen samfunnsvitenskapene.