Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører (medienes krise - din mulighet)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    409,- Nå 350,-

    ISBN:

    9788202446284

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    255

    Vekt:

    544 gr

    Alder:

    Voksen

    Journalistiske entreprenører
    Cappelen Damm akademisk
    9788202446284

    Forlagets omtale:

    Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er LES MER historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører. LES MINDRE Forlagets omtale Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.

    Emner: Journalistikk
    Alternative utgaver
    Journalistiske entreprenører, medienes k... Geir Terje Ruud
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    309,-
    Kjøp på Ebok.no

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.