Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører

    Journalistiske entreprenører (medienes krise - din mulighet)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    295,-

    ISBN:

    9788202480349

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    255

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Journalistiske entreprenører
    Cappelen Damm akademisk
    9788202480349

    Forlagets omtale:

    Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er LES MER historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014. LES MINDRE Forlagets omtale Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.

    Emner: Journalistikk
    Alternative utgaver
    Journalistiske entreprenører, medienes k... Geir Terje Ruud
    På lager - sendes nå ( 1 stk. )
    Heftet, Bokmål
    389,-
    Kjøp