Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Kreativ under press

    Kreativ under press

    Kreativ under press

    Kreativ under press

    Forfatter IJ-forl.

    Levering 2-6 dager

    419,- Nå 362,-

    ISBN:

    9788271473303

    Forlag:

    IJ-forl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    200

    Vekt:

    400 gr

    Alder:

    Voksen

    Kreativ under press
    IJ-forl.
    9788271473303

    Forlagets omtale:

    Når sekundene teller og du som journalist blir sittende fast i noe - hva gjør du da? Denne boken bidrar til ny innsikt i journalisters evne til rask og smart problemløsning. Den er basert på reporteres egne opplevelser og erfaringer med å være kreative under press, og er lagt opp som en LES MER veiviser i journalistisk egenutvikling og karrierebygging. Boken handler om mestring av tøft tidspress, om motivasjon, multitasking, samarbeid og om utvikling av evnen til å være i fleksibel flyt mellom ulike roller og situasjoner. Den handler også om den enkelte journalists behov for å bidra med det man til enhver tid er god til, og god for. Kreativ under press bygger på teorien om skapende veksling, en sosial-psykologisk prosess som ligger bak nyskaping og utvikling av spennende stoff. Om du er student, journalist, redaksjonell leder eller underviser, kan teorien om skapende veksling inspirere deg til å videreutvikle dine kreative ferdigheter. LES MINDRE Forlagets omtale Når sekundene teller og du som journalist blir sittende fast i noe - hva gjør du da? Denne boken bidrar til ny innsikt i journalisters evne til rask og smart problemløsning. Den er basert på reporteres egne opplevelser og erfaringer med å være kreative under press, og er lagt opp som en veiviser i journalistisk egenutvikling og karrierebygging. Boken handler om mestring av tøft tidspress, om motivasjon, multitasking, samarbeid og om utvikling av evnen til å være i fleksibel flyt mellom ulike roller og situasjoner. Den handler også om den enkelte journalists behov for å bidra med det man til enhver tid er god til, og god for. Kreativ under press bygger på teorien om skapende veksling, en sosial-psykologisk prosess som ligger bak nyskaping og utvikling av spennende stoff. Om du er student, journalist, redaksjonell leder eller underviser, kan teorien om skapende veksling inspirere deg til å videreutvikle dine kreative ferdigheter.