Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0 (sosiale medier i bruk før, under og etter krisen)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Kristina Brekke Jørgensen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Christian Lund - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Alf Tore Meling - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Ingrid Stranger-Thorsen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Ingeborg Volan - Forfatter)

    Kommuneforl.

    Levering 2-6 dager

    380,- Nå 329,-

    ISBN:

    9788244621069

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    125

    Vekt:

    310 gr

    Alder:

    Voksen

    Krisehåndtering 2.0
    Kommuneforl.
    9788244621069

    Haugenboks omtale:

    Boka ser på utfordringer og muligheter ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier ved en krisesituasjon. Haugenboks omtale Boka ser på utfordringer og muligheter ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier ved en krisesituasjon.

    Forlagets omtale:

    Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye LES MER mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.

    Alternative utgaver
    Krisehåndtering 2.0, sosiale medier i br... Hans Petter Fagerli
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    319,-
    Kjøp på Ebok.no