Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0

    Krisehåndtering 2.0 (sosiale medier i bruk før, under og etter krisen)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Kristina Brekke Jørgensen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Christian Lund - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Alf Tore Meling - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Ingrid Stranger-Thorsen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Ingeborg Volan - Forfatter)

    Kommuneforl.

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    319,-

    ISBN:

    9788244621359

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    125

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    TDRM

    Krisehåndtering 2.0
    Kommuneforl.
    9788244621359

    Forlagets omtale:

    Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye LES MER mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.

    Alternative utgaver
    380,- NÅ 329,-
    Kjøp