Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Krisehåndtering online

    Krisehåndtering online

    Krisehåndtering online

    Krisehåndtering online (sosiale medier i krisekommunikasjon og beredskapsarbeid)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    Levering 2-6 dager

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788202458638

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    181

    Vekt:

    394 gr

    Alder:

    Voksen

    Krisehåndtering online
    Cappelen Damm akademisk
    9788202458638

    Forlagets omtale:

    Sosiale medier kan være svært krevende å håndtere under en krise. De må overvåkes hele tiden, og endringene skjer lynraskt. Bilder og tekst kan ligge på nett før utrykningsbilene har kommet ut av garasjen. Før snakket vi om «The Golden Hour» - tiden en virksomhet hadde til å områ seg på før den LES MER måtte fronte en hendelse i mediene og overfor publikum. Nå snakker vi mer om «The Golden Minute». De sosiale mediene kan sette oss på sidelinjen om vi ikke er forberedt, men de kan også være et viktig hjelpemiddel for å nå ut med raske budskap, som når mange, uavhengig av tradisjonelle medier. Boka henvender seg til deg som har ansvar for krisehåndtering og kommunikasjon i virksomheten, men også til ledere og stabsmedlemmer som skal lede og håndtere en hendelse. Krisehåndtering online vil også gi et godt grunnlag for alle som tar utdanning innenfor krisekommunikasjon, beredskapsledelse og samfunnssikkerhet. Boka kan brukes både som pensum, hjelpemiddel og oppslagsbok. LES MINDRE Forlagets omtale Sosiale medier kan være svært krevende å håndtere under en krise. De må overvåkes hele tiden, og endringene skjer lynraskt. Bilder og tekst kan ligge på nett før utrykningsbilene har kommet ut av garasjen. Før snakket vi om «The Golden Hour» - tiden en virksomhet hadde til å områ seg på før den måtte fronte en hendelse i mediene og overfor publikum. Nå snakker vi mer om «The Golden Minute». De sosiale mediene kan sette oss på sidelinjen om vi ikke er forberedt, men de kan også være et viktig hjelpemiddel for å nå ut med raske budskap, som når mange, uavhengig av tradisjonelle medier. Boka henvender seg til deg som har ansvar for krisehåndtering og kommunikasjon i virksomheten, men også til ledere og stabsmedlemmer som skal lede og håndtere en hendelse. Krisehåndtering online vil også gi et godt grunnlag for alle som tar utdanning innenfor krisekommunikasjon, beredskapsledelse og samfunnssikkerhet. Boka kan brukes både som pensum, hjelpemiddel og oppslagsbok.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.