Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Samfunnsfag (metode) Kunstfaglig og pedagogisk FoU

    Kunstfaglig og pedagogisk FoU

    Kunstfaglig og pedagogisk FoU

    Kunstfaglig og pedagogisk FoU (nærhet, distanse, dokumentasjon)

    Forfatter Høyskoleforl.

    Levering 2-6 dager

    419,- Nå 362,-

    ISBN:

    9788276347531

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    186

    Vekt:

    332 gr

    Alder:

    Voksen

    Kunstfaglig og pedagogisk FoU
    Høyskoleforl.
    9788276347531

    Forlagets omtale:

    Boken Kunstfaglig og pedagogisk FoU tar i første rekke sikte på å dekke et behov for økt kompetanse innen kunstfag. Her drøftes både kjente tolkningsmåter knyttet til tekster, bilder og gjenstander, og forskning gjennom eget skapende arbeid. Det trekkes fram varierte eksempler, ikke minst fra LES MER hovedfags-/mastergradsoppgaver i forming/kunst og håndverk. Hensikten er å ta opp sentrale FoU-spørsmål felles for estetiske fagområder. I boken drøftes også et utvalg pedagogiske forskningsmetoder, i hovedsak av kvalitativ art. Disse er rettet inn mot didaktiske og fagdidaktiske problemstillinger, både innen kunstfag og innen andre skolefag. Målgruppen er både studenter på høyere nivå og faglig tilsatte. LES MINDRE Forlagets omtale Boken Kunstfaglig og pedagogisk FoU tar i første rekke sikte på å dekke et behov for økt kompetanse innen kunstfag. Her drøftes både kjente tolkningsmåter knyttet til tekster, bilder og gjenstander, og forskning gjennom eget skapende arbeid. Det trekkes fram varierte eksempler, ikke minst fra hovedfags-/mastergradsoppgaver i forming/kunst og håndverk. Hensikten er å ta opp sentrale FoU-spørsmål felles for estetiske fagområder. I boken drøftes også et utvalg pedagogiske forskningsmetoder, i hovedsak av kvalitativ art. Disse er rettet inn mot didaktiske og fagdidaktiske problemstillinger, både innen kunstfag og innen andre skolefag. Målgruppen er både studenter på høyere nivå og faglig tilsatte.