Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Media og det menneskelege

    Media og det menneskelege

    Media og det menneskelege

    Media og det menneskelege (moralfilosofiske utgangspunkt for jounalistisk etikk)

    Forfatter Samlaget

    Levering 2-6 dager

    320,- Nå 277,-

    ISBN:

    9788252170184

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    183

    Alder:

    Voksen

    Media og det menneskelege
    Samlaget
    9788252170184

    Haugenboks omtale:

    Boka tar utgangspunkt i moralfilosofien og formulerer ti tesar om grunnlaget for ein ny medieetikk. Moderne massekommunikasjon blir kopla til klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral, og teori av blant anna Aristoteles blir brukt for å vise at journalistar må ta utgangspunkt i seg sjølv LES MER i utforminga av si eiga yrkesrolle. Boka vender seg til journalistar og andre medieinteresserte. Har litteraturliste og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka tar utgangspunkt i moralfilosofien og formulerer ti tesar om grunnlaget for ein ny medieetikk. Moderne massekommunikasjon blir kopla til klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral, og teori av blant anna Aristoteles blir brukt for å vise at journalistar må ta utgangspunkt i seg sjølv i utforminga av si eiga yrkesrolle. Boka vender seg til journalistar og andre medieinteresserte. Har litteraturliste og register.

    Forlagets omtale:

    Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne LES MER massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle - "først menneske, så journalist". Boka munnar ut i 9 "tesar" om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle - "først menneske, så journalist". Boka munnar ut i 9 "tesar" om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne.