Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Medie- og kommunikasjonsteori

    Medie- og kommunikasjonsteori

    Medie- og kommunikasjonsteori

    Medie- og kommunikasjonsteori

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 10 stk. )

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788215023052

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    2

    Sider:

    155

    Vekt:

    335 gr

    Alder:

    Voksen

    Medie- og kommunikasjonsteori
    Universitetsforl.
    9788215023052

    Forlagets omtale:

    På et engasjerende og godt språk gir boka en innføring i og oversikt over sentrale begreper, teorier og teoretikere innenfor medie- og kommunikasjonsteori. Den dekker et bredt område i grenselandet mellom humaniora og samfunnsvitenskap, angloamerikansk og kontinental tenkning.Forfatteren tar LES MER utgangspunkt i framveksten av et «mediemettet» samfunn og viser hvordan forståelsen av kommunikasjon og av medier er tett forbundet. Denne andre utgaven er gjennomrevidert og faglig oppdatert. Boka henvender seg til studenter på bachelor-nivå på universiteter og høyskoler. Den er også skrevet slik at alle med interesse for kommunikasjonen og medienes grunnleggende sider vil ha stort utbytte av den. LES MINDRE Forlagets omtale På et engasjerende og godt språk gir boka en innføring i og oversikt over sentrale begreper, teorier og teoretikere innenfor medie- og kommunikasjonsteori. Den dekker et bredt område i grenselandet mellom humaniora og samfunnsvitenskap, angloamerikansk og kontinental tenkning.Forfatteren tar utgangspunkt i framveksten av et «mediemettet» samfunn og viser hvordan forståelsen av kommunikasjon og av medier er tett forbundet. Denne andre utgaven er gjennomrevidert og faglig oppdatert. Boka henvender seg til studenter på bachelor-nivå på universiteter og høyskoler. Den er også skrevet slik at alle med interesse for kommunikasjonen og medienes grunnleggende sider vil ha stort utbytte av den.