Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk (en innføring)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    238,-

    ISBN:

    9788202458584

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    187

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Næringslivsjournalistikk
    Cappelen Damm akademisk
    9788202458584

    Forlagets omtale:

    Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske LES MER spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker. Denne e-boken tilsvarer p-bokens 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2012. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker. Denne e-boken tilsvarer p-bokens 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2012.

    Alternative utgaver
    299,- NÅ 259,-
    Kjøp