Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk

    Næringslivsjournalistikk (en innføring)

    Forfatter IJ-forl.

    Levering 2-6 dager

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788271473549

    Forlag:

    IJ-forl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    187

    Vekt:

    280 gr

    Alder:

    Voksen

    Næringslivsjournalistikk
    IJ-forl.
    9788271473549

    Forlagets omtale:

    Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske LES MER spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker.

    Alternative utgaver
    Næringslivsjournalistikk, en innføring Magne Otterdal
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    238,-
    Kjøp på Ebok.no