Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Reisejournalistikk

    Reisejournalistikk

    Reisejournalistikk

    Reisejournalistikk

    Forfatter IJ-forl.

    Levering 2-6 dager

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788271473273

    Forlag:

    IJ-forl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    224

    Vekt:

    435 gr

    Alder:

    Voksen

    Reisejournalistikk
    IJ-forl.
    9788271473273

    Forlagets omtale:

    Endelig er den her: Reisejournalistikk - en praktisk håndbok i reisejournalistikk - for journaliststudenter og etablerte journalister, frilansere og fast ansatte - kort sagt alle som jevnlig skriver eller ønsker å skrive reisestoff! Reisejournalistikken har fått et voldsomt oppsving de siste LES MER årene. "Alle" vil ha reisestoff - både medlemsblader, lokalaviser og ukeblader. De store avisene har stadig utvidet sine reiseseksjoner, flere nisjemagasiner om reise har funnet sin plass i bladhyllene, og Internett har befestet sin posisjon i reisejournalistikken. Likevel lever reisejournalistikken fortsatt litt på siden av den "seriøse" journalistikken. Målet med denne boken er å gi reisejournalister det redskapet de trenger for å ta bevisste valg og bli med å utvikle reisejournalistikken videre. Den belyser dilemmaer, skaper debatt og bidrar til nytenkning om et journalistisk felt som både har et fortjent og et ufortjent dårlig rykte. LES MINDRE Forlagets omtale Endelig er den her: Reisejournalistikk - en praktisk håndbok i reisejournalistikk - for journaliststudenter og etablerte journalister, frilansere og fast ansatte - kort sagt alle som jevnlig skriver eller ønsker å skrive reisestoff! Reisejournalistikken har fått et voldsomt oppsving de siste årene. "Alle" vil ha reisestoff - både medlemsblader, lokalaviser og ukeblader. De store avisene har stadig utvidet sine reiseseksjoner, flere nisjemagasiner om reise har funnet sin plass i bladhyllene, og Internett har befestet sin posisjon i reisejournalistikken. Likevel lever reisejournalistikken fortsatt litt på siden av den "seriøse" journalistikken. Målet med denne boken er å gi reisejournalister det redskapet de trenger for å ta bevisste valg og bli med å utvikle reisejournalistikken videre. Den belyser dilemmaer, skaper debatt og bidrar til nytenkning om et journalistisk felt som både har et fortjent og et ufortjent dårlig rykte.