Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Statsvitenskap Samhandling

    Samhandling

    Samhandling

    Samhandling (gevinst eller tap?)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Kjell Dahl - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Inger Kristin Skarpholt Fjeld - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Marit E. Unstad - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Jan Alm Knudsen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    398,- Nå 344,-

    ISBN:

    9788244621342

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    179

    Vekt:

    440 gr

    Alder:

    Voksen

    Samhandling
    Kommuneforl.
    9788244621342

    Forlagets omtale:

    Velferdssamfunnets utvikling innebærer at offentlig ansatte får faglige oppgaver som stadig blir mer komplekse. Disse oppgavene kan bare møtes med sammensatt kompetanse, som igjen forutsetter at det legges til rette for kompetansedeling og utvikling av ny kompetanse på tvers av gamle faggrenser. LES MER Hensikten med boken er å stille spørsmål ved og skape refleksjoner over den stadig mer utfordrende og nødvendige samhandlingen i velferdssamfunnets organisasjoner. Boken tar for seg arbeidet med å skape bedre kommunikasjon og samhandling i offentlige organisasjoner som tilbyr velferdstjenester basert på fagkompetanse. LES MINDRE Forlagets omtale Velferdssamfunnets utvikling innebærer at offentlig ansatte får faglige oppgaver som stadig blir mer komplekse. Disse oppgavene kan bare møtes med sammensatt kompetanse, som igjen forutsetter at det legges til rette for kompetansedeling og utvikling av ny kompetanse på tvers av gamle faggrenser. Hensikten med boken er å stille spørsmål ved og skape refleksjoner over den stadig mer utfordrende og nødvendige samhandlingen i velferdssamfunnets organisasjoner. Boken tar for seg arbeidet med å skape bedre kommunikasjon og samhandling i offentlige organisasjoner som tilbyr velferdstjenester basert på fagkompetanse.