Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Samfunnsfag (metode) Sentrale aspekter ved kvalitativ forskning

    Sentrale aspekter ved kvalitativ forskning

    Sentrale aspekter ved kvalitativ forskning

    Sentrale aspekter ved kvalitativ forskning

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    309,- Nå 267,-

    ISBN:

    9788251927390

    Forlag:

    Tapir akademisk forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    122

    Vekt:

    250 gr

    Alder:

    Voksen

    Sentrale aspekter ved kvalitativ forskning
    Tapir akademisk forl.
    9788251927390

    Forlagets omtale:

    Denne boken omhandler sentrale aspekter i kvalitativ forskning. Bokens målgruppe er doktor- og masterstudenter ved universitet og høgskoler. Den kan også være nyttig for andre, for eksempel lærerstudenter og bachelorstudenter som ønsker å få innsikt i kvalitativ forskning. Hensikten med boken er å LES MER fremme en forståelse av hva kvalitativ forskning innebærer. Boken har seks artikler, hvor de fem første omhandler forskerrollen, datainnsamling, analyse og fortolkning, etiske problemstillinger, teoriens rolle i kvalitativ forskning, deltakerperspektivet og narrativ tilnærming til kvalitativ forskning. I tillegg har boken en artikkel om veiledning i høyere utdanning. Torill Moen og Ragnheidur Karlsdóttir er.begge ansatt ved Pedagogisk institutt, NTNU. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken omhandler sentrale aspekter i kvalitativ forskning. Bokens målgruppe er doktor- og masterstudenter ved universitet og høgskoler. Den kan også være nyttig for andre, for eksempel lærerstudenter og bachelorstudenter som ønsker å få innsikt i kvalitativ forskning. Hensikten med boken er å fremme en forståelse av hva kvalitativ forskning innebærer. Boken har seks artikler, hvor de fem første omhandler forskerrollen, datainnsamling, analyse og fortolkning, etiske problemstillinger, teoriens rolle i kvalitativ forskning, deltakerperspektivet og narrativ tilnærming til kvalitativ forskning. I tillegg har boken en artikkel om veiledning i høyere utdanning. Torill Moen og Ragnheidur Karlsdóttir er.begge ansatt ved Pedagogisk institutt, NTNU.