Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

    Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

    Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

    Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    215,-

    ISBN:

    9788202512378

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    150

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
    Cappelen Damm akademisk
    9788202512378

    Forlagets omtale:

    Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på LES MER sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter. LES MINDRE Forlagets omtale Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.

    Alternative utgaver
    Sosiale medier for forskere, kommunikasj... Audun Farbrot
    På lager - sendes nå ( 1 stk. )
    Heftet, Bokmål
    269,- NÅ 233,-
    Kjøp