Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Sosiale medier fra innsiden og ut

    Sosiale medier fra innsiden og ut

    Sosiale medier fra innsiden og ut

    Sosiale medier fra innsiden og ut (intern samhandling og dialog)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Ove Dalen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Ingri Furuly Eriksen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Bjørn Fremmersvik - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Bente Kalsnes - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Lene Pettersen - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Kari Vestgarden - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Terje Vullum - Forfatter)

    Kommuneforl.

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    319,-

    ISBN:

    9788244621700

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    158

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    TDRM

    Språk:

    Bokmål og Engelsk

    Sosiale medier fra innsiden og ut
    Kommuneforl.
    9788244621700

    Forlagets omtale:

    Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er LES MER intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0.

    Alternative utgaver
    Sosiale medier fra innsiden og ut, inter... Peggy Simcic Brønn
    På lager - sendes nå ( 4 stk. )
    Heftet, Bokm...
    375,- NÅ 324,-
    Kjøp