Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Sosiale medier i all offentlighet

    Sosiale medier i all offentlighet

    Sosiale medier i all offentlighet

    Sosiale medier i all offentlighet (lytte, dele, delta)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Lars Gillund - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Arne Krokan - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Øyvind Kvalnes - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Alf Tore Meling - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Jon Wessel-Aas - Forfatter)

    Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    380,- Nå 329,-

    ISBN:

    9788244620901

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    144

    Vekt:

    350 gr

    Alder:

    Voksen

    Sosiale medier i all offentlighet
    Kommuneforl.
    9788244620901

    Haugenboks omtale:

    Boka diskuterer etiske og juridiske problemstillinger ved offentlige virksomheters deltakelse i sosiale medier, samt gir eksempler på hvilken nytteverdi den kan ha. Boka henvender seg til kommunikasjonsmedarbeidere og personer med lederansvar i offentlige virksomheter. Haugenboks omtale Boka diskuterer etiske og juridiske problemstillinger ved offentlige virksomheters deltakelse i sosiale medier, samt gir eksempler på hvilken nytteverdi den kan ha. Boka henvender seg til kommunikasjonsmedarbeidere og personer med lederansvar i offentlige virksomheter.

    Forlagets omtale:

    Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer oppstår når det offentlige LES MER tar i bruk sosiale medier? Våre kommunikasjonsvaner er i ferd med å endres og de aller fleste offentlige virksomheter kjenner forventninger fra innbyggerne, media og næringsliv når det gjelder deltakelse i sosiale medier. Flere statlige og kommunale virksomheter har tatt i bruk sosiale medier, men få har klare formeninger om hva dette egentlig handler om, og hva sosiale medier kan brukes til. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt praktiske eksempler på hvilken nytteverdi offentlig sektor kan ha ved å ta i bruk de nye mediene. LES MINDRE Forlagets omtale Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer oppstår når det offentlige tar i bruk sosiale medier? Våre kommunikasjonsvaner er i ferd med å endres og de aller fleste offentlige virksomheter kjenner forventninger fra innbyggerne, media og næringsliv når det gjelder deltakelse i sosiale medier. Flere statlige og kommunale virksomheter har tatt i bruk sosiale medier, men få har klare formeninger om hva dette egentlig handler om, og hva sosiale medier kan brukes til. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt praktiske eksempler på hvilken nytteverdi offentlig sektor kan ha ved å ta i bruk de nye mediene.

    Alternative utgaver
    Sosiale medier i all offentlighet, lytte... Petter Bae Brandtzæg
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    319,-
    Kjøp på Ebok.no