Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Substans og framtreden

    Substans og framtreden

    Substans og framtreden

    Substans og framtreden (omdømmehåndtering i offentlig sektor)

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    419,- Nå 358,-

    ISBN:

    9788215016023

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    290

    Vekt:

    608 gr

    Alder:

    Voksen

    Substans og framtreden
    Universitetsforl.
    9788215016023

    Forlagets omtale:

    Offentlige organisasjoner fokuserer i økende grad på hvordan de ønsker å bli oppfattet. Flere og flere utvikler strategier og grep for å forbedre sitt omdømme, bl.a. gjennom økt satsing på strategisk kommunikasjon. Det er blitt mer og mer vanlig for offentlige organisasjoner å snakke om identitet LES MER og merkevarebygging, omdømme - begreper som inntil nylig var vanligst i privat sektor. Det økte fokuset på omdømme gjør seg gjeldende innenfor så godt som alle sektorer og forvaltningsnivåer, og reiser mange typer av viktige problemstillinger - etiske som forvaltningsmessige. En rød tråd i boka er spørsmålet om det er uproblematisk at offentlige organisasjoner, i likhet med de i privat sektor, har blitt «omdømmehåndterende» og jobber strategisk i forhold til å påvirke «historiene som fortelles om organisasjonen». I denne antologien beskriver, analyserer og forklarer forskere fra forskjellige fagområder (offentlig politikk, organisasjonsfag, strategisk kommunikasjon, retorikk) dette fenomenet. Boken tar for seg et bredt spekter av innfallsvinkler, og bidragsytere fra våre naboland sørger for komparative sideblikk. LES MINDRE Forlagets omtale Offentlige organisasjoner fokuserer i økende grad på hvordan de ønsker å bli oppfattet. Flere og flere utvikler strategier og grep for å forbedre sitt omdømme, bl.a. gjennom økt satsing på strategisk kommunikasjon. Det er blitt mer og mer vanlig for offentlige organisasjoner å snakke om identitet og merkevarebygging, omdømme - begreper som inntil nylig var vanligst i privat sektor. Det økte fokuset på omdømme gjør seg gjeldende innenfor så godt som alle sektorer og forvaltningsnivåer, og reiser mange typer av viktige problemstillinger - etiske som forvaltningsmessige. En rød tråd i boka er spørsmålet om det er uproblematisk at offentlige organisasjoner, i likhet med de i privat sektor, har blitt «omdømmehåndterende» og jobber strategisk i forhold til å påvirke «historiene som fortelles om organisasjonen». I denne antologien beskriver, analyserer og forklarer forskere fra forskjellige fagområder (offentlig politikk, organisasjonsfag, strategisk kommunikasjon, retorikk) dette fenomenet. Boken tar for seg et bredt spekter av innfallsvinkler, og bidragsytere fra våre naboland sørger for komparative sideblikk.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.