Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Turisme

Turisme

Turisme

Turisme (destinasjonsutvikling)

Levering 2-6 dager

349,- Nå 298,-

ISBN:

9788205460508

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2016

Utgave:

1

Sider:

281

Vekt:

532 gr

Alder:

Voksen

Turisme
Gyldendal akademisk
9788205460508

Forlagets omtale:

Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet. Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å LES MER utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker. . Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering. Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen. LES MINDRE Forlagets omtale Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet. Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker. . Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering. Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen.

Emner: Turisme

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.