Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Samfunnsvitenskap Turisme

    Turisme

    Turisme

    Turisme (destinasjonsutvikling)

    Levering 2-6 dager

    349,-

    ISBN:

    9788205460508

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    281

    Vekt:

    532 gr

    Alder:

    Voksen

    Turisme
    Gyldendal akademisk
    9788205460508

    Forlagets omtale:

    Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet. Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å LES MER utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker. . Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering. Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen. LES MINDRE Forlagets omtale Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet. Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker. . Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering. Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen.

    Emner: Turisme