Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Webkommunikasjon

    Webkommunikasjon

    Webkommunikasjon

    Webkommunikasjon

    Forfatter IJ-forl.

    På lager - sendes nå ( 10+ stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788271473044

    Forlag:

    IJ-forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    2

    Sider:

    181

    Vekt:

    410 gr

    Alder:

    Voksen

    Webkommunikasjon
    IJ-forl.
    9788271473044

    Forlagets omtale:

    Hva er egentlig god webkommunikasjon? Hvorfor lykkes noen nettsteder, mens andre mislykkes? Hvordan kan man sørge for at man kommuniserer riktig på web? Webkommunikasjon gir for første gang i Norge en samlet oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. På en LES MER enkel og lettfattelig måte forteller boken hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. Foruten å være en grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer Webkommunikasjon som en praktisk håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web. Denne 2. utgaven av boken er rikt illustrert med nye og oppdaterte skjermbilder, illustrasjoner og praktiske eksempler fra faktiske, norske nettsteder. LES MINDRE Forlagets omtale Hva er egentlig god webkommunikasjon? Hvorfor lykkes noen nettsteder, mens andre mislykkes? Hvordan kan man sørge for at man kommuniserer riktig på web? Webkommunikasjon gir for første gang i Norge en samlet oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. På en enkel og lettfattelig måte forteller boken hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. Foruten å være en grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer Webkommunikasjon som en praktisk håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web. Denne 2. utgaven av boken er rikt illustrert med nye og oppdaterte skjermbilder, illustrasjoner og praktiske eksempler fra faktiske, norske nettsteder.