Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Elevvurdering

    Elevvurdering

    Elevvurdering

    Elevvurdering (metoder for grunnskolen og videregående opplæring)

    Forfatter Pedlex

    (Casper Kongstein - Fotograf)

    Pedlex

    Levering 2-6 dager

    169,- Nå 144,-

    ISBN:

    9788283721331

    Forlag:

    Pedlex

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    2

    Sider:

    140

    Vekt:

    310 gr

    Alder:

    Voksen

    Elevvurdering
    Pedlex
    9788283721331

    Forlagets omtale:

    Elevvurdering vil alltid være en viktig didaktisk faktor i tilrettelegging av undervisningen. Hvilke metoder kan brukes i arbeide med elevvurdering for å fremme tilpasset opplæring, motivasjon og lærelyst. En rekke fagpersoner fra høyskolemiljøet i Norge, konkretiserer hvordan forskjellige metoder LES MER kan tas i bruk for å engasjere elevene i egen og hverandres læring i størst mulig grad. Boka er delt i tre: Del 1 gir en innledning om hva elevvurdering er. Del 2 presenterer ulike metoder som kan brukes i underveisvurderingen. Del 3 handler om sluttvurdering. Målet med boka er å gi inspirasjon til utprøving av nye vurderingsmetoder og en klargjøring av forskrift til opplæringsloven om individuell vurdering. Alle kapitlene avsluttes med didaktiske refleksjoner og refleksjonsspørsmål. Boka kom ut første gang i 2009 og er nå oppdatert med endringer i lov og forskrift som er vedtatt per 1. oktober 2018. LES MINDRE Forlagets omtale Elevvurdering vil alltid være en viktig didaktisk faktor i tilrettelegging av undervisningen. Hvilke metoder kan brukes i arbeide med elevvurdering for å fremme tilpasset opplæring, motivasjon og lærelyst. En rekke fagpersoner fra høyskolemiljøet i Norge, konkretiserer hvordan forskjellige metoder kan tas i bruk for å engasjere elevene i egen og hverandres læring i størst mulig grad. Boka er delt i tre: Del 1 gir en innledning om hva elevvurdering er. Del 2 presenterer ulike metoder som kan brukes i underveisvurderingen. Del 3 handler om sluttvurdering. Målet med boka er å gi inspirasjon til utprøving av nye vurderingsmetoder og en klargjøring av forskrift til opplæringsloven om individuell vurdering. Alle kapitlene avsluttes med didaktiske refleksjoner og refleksjonsspørsmål. Boka kom ut første gang i 2009 og er nå oppdatert med endringer i lov og forskrift som er vedtatt per 1. oktober 2018.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.