Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Skolebasert kompetanseutvikling

    Skolebasert kompetanseutvikling

    Skolebasert kompetanseutvikling

    Skolebasert kompetanseutvikling (en idébank)

    Forfatter Pedlex

    (Marion Prytz - Forfatter)

    Pedlex

    (Kerstin Fors - Illustratør)

    Pedlex

    Levering 2-6 dager

    185,- Nå 157,-

    ISBN:

    9788278419939

    Forlag:

    Pedlex

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    95

    Vekt:

    185 gr

    Alder:

    Voksen

    Skolebasert kompetanseutvikling
    Pedlex
    9788278419939

    Forlagets omtale:

    Skolebasert kompetanseutvikling innebærer at skolen, med ledelsen og alle ansatte, deltar i en utviklingsprosess på egen arbeidsplass. Hensikten er å utvikle skolens samlede kunnskap, holdninger og ferdigheter når det gjelder læring, undervisning og samarbeid. I denne boka finner du de viktigste LES MER metodene innenfor feltet, forklart på en håndgripelig og lettfattelig måte, slik at du som skoleleder lett kan ta dem i bruk. Du finner også henvisninger til grundigere redegjørelser for hver metode. Bakgrunnen for denne måten å jobbe på er teorier om at deltakerne i denne prosessen finner mening med arbeidet. Når de selv har deltatt i analyser av egen skolehverdag, egen skoles styrker og svakheter og egen undervisning, får de et eierforhold til prosessene, og motivasjonen for å utvikle skolen sammen øker. Målgruppen er skoleleder og skoleeiere, tillitsvalgte og andre som har ansvar for utviklingsarbeid i et kollegie og et læringsfellesskap. LES MINDRE Forlagets omtale Skolebasert kompetanseutvikling innebærer at skolen, med ledelsen og alle ansatte, deltar i en utviklingsprosess på egen arbeidsplass. Hensikten er å utvikle skolens samlede kunnskap, holdninger og ferdigheter når det gjelder læring, undervisning og samarbeid. I denne boka finner du de viktigste metodene innenfor feltet, forklart på en håndgripelig og lettfattelig måte, slik at du som skoleleder lett kan ta dem i bruk. Du finner også henvisninger til grundigere redegjørelser for hver metode. Bakgrunnen for denne måten å jobbe på er teorier om at deltakerne i denne prosessen finner mening med arbeidet. Når de selv har deltatt i analyser av egen skolehverdag, egen skoles styrker og svakheter og egen undervisning, får de et eierforhold til prosessene, og motivasjonen for å utvikle skolen sammen øker. Målgruppen er skoleleder og skoleeiere, tillitsvalgte og andre som har ansvar for utviklingsarbeid i et kollegie og et læringsfellesskap.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.