Hjelp - jeg er anmeldt!

240 gr

Serie:

Hjelp

Hjelp - jeg er anmeldt!
    Be-Ni forl.
    9788269069402

"Hjelp - jeg er anmeldt!" er det andre heftet i en serie lettlesthefter utgitt av Be-Ni forlag DA. Heftet er laget etter europeiske standarder for utforming av lettleste trykksaker. Dette innebærer større tekst enn vanlig, mye luft, enkelt språk og illustrasjoner. Målgruppen for heftet er personer LES MER som sliter med å lese vanlig norsk. Målet er at leseren skal sitte igjen med større forståelse for hva som kan skje videre dersom man er anmeldt for et forhold. Heftet vil være av stor verdi dersom man skal forsøke å forklare mulig videre hendelsesforløp dersom man blir anmeldt for et forhold. Heftet fungerer både for selvstudium, men også som grunnlag for gruppediskusjoner og undervisning i klasse. Liggende på ulike arenaer, pauserom på arbeidssenter/ vekstbedrift, fellesareale i gruppebolig osv, vil det kunne skap nysgjerrighet og gi åpning for rettleding og diskusjon. LES MINDRE Forlagets omtale "Hjelp - jeg er anmeldt!" er det andre heftet i en serie lettlesthefter utgitt av Be-Ni forlag DA. Heftet er laget etter europeiske standarder for utforming av lettleste trykksaker. Dette innebærer større tekst enn vanlig, mye luft, enkelt språk og illustrasjoner. Målgruppen for heftet er personer som sliter med å lese vanlig norsk. Målet er at leseren skal sitte igjen med større forståelse for hva som kan skje videre dersom man er anmeldt for et forhold. Heftet vil være av stor verdi dersom man skal forsøke å forklare mulig videre hendelsesforløp dersom man blir anmeldt for et forhold. Heftet fungerer både for selvstudium, men også som grunnlag for gruppediskusjoner og undervisning i klasse. Liggende på ulike arenaer, pauserom på arbeidssenter/ vekstbedrift, fellesareale i gruppebolig osv, vil det kunne skap nysgjerrighet og gi åpning for rettleding og diskusjon.