Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Sosiale medier

    Sosiale medier

    Sosiale medier

    Sosiale medier

    Forfatter Fagbokforl.

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    339,-

    ISBN:

    9788245019414

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    Sosiale medier
    Fagbokforl.
    9788245019414

    Forlagets omtale:

    Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»? Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Derfor blir det stadig LES MER viktigere å forstå dem. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap, journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken, som er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi og brukervennlighet i Netlife Research. «Ida Aalens nye bok om sosiale medier er matnyttig forskningsformidling, velsignet fri for Some-evangelisme. [...] Sosiale medier er anbefalt lektyre for alle som ønsker å vite mer om hvordan vi bruker sosiale medier, og hva det gjør med oss.» - Jan Omdahl, Dagens Næringsliv «Den gir forbilledlig enkelt en god oversikt over et felt hvor det skjer svært mye i medievitenskapen. [...] Sånn sett er boken en oase for dem som vil vite mer om sosiale medier.» - Jens Barland, Norsk Medietidsskrift LES MINDRE Forlagets omtale Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»? Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Derfor blir det stadig viktigere å forstå dem. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap, journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken, som er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi og brukervennlighet i Netlife Research. «Ida Aalens nye bok om sosiale medier er matnyttig forskningsformidling, velsignet fri for Some-evangelisme. [...] Sosiale medier er anbefalt lektyre for alle som ønsker å vite mer om hvordan vi bruker sosiale medier, og hva det gjør med oss.» - Jan Omdahl, Dagens Næringsliv «Den gir forbilledlig enkelt en god oversikt over et felt hvor det skjer svært mye i medievitenskapen. [...] Sånn sett er boken en oase for dem som vil vite mer om sosiale medier.» - Jens Barland, Norsk Medietidsskrift

    Alternative utgaver
    Sosiale medier Ida Aalen
    På lager - sendes nå( 4 stk. )
    Heftet, Bokmål
    449,- NÅ 386,-

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.