Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Jus Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    779,- Nå 666,-

    ISBN:

    9788205426573

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    393

    Vekt:

    874 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
    Gyldendal akademisk
    9788205426573

    Forlagets omtale:

    Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har LES MER økt i takt med denne utviklingen. LES MINDRE Forlagets omtale Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.