Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fakta Helse og samliv Kosthold og diett Ta vare på deg selv

    Ta vare på deg selv

    Ta vare på deg selv

    Ta vare på deg selv (12 år yngre på 12 uker)

    Forfatter Gyldendal

    (Nina Dreyer Hensley - Illustratør)

    Gyldendal

    (Jim Hensley - Illustratør)

    Gyldendal

    (Mats Widén - Illustratør)

    Gyldendal

    Levering 2-6 dager

    399,- Nå 349,-

    ISBN:

    9788205491045

    Forlag:

    Gyldendal

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    315

    Vekt:

    1323 gr

    Alder:

    Voksen

    Ta vare på deg selv
    Gyldendal
    9788205491045

    Forlagets omtale:

    Berit Nordstrand er en imponerende formidler, bestselgende forfatter og lege som vil hjelpe deg til et bedre liv. Hver eneste endring som Berit foreslår er med på å forlenge livet ditt og styrke helsen din. Ved å følge Berits kostholdsplan kan du gjøre en viktig endring i livet ditt til det bedre LES MER og i større grad nyte livet og all verdens gode smaker. Du kan starte i dag, det er aldri for sent. Alle Berits råd er dokumentert i medisinsk forskning. Hennes egen livsglede og engasjement er smittende! Studier viser at mennesket i vår tid eldes raskere enn noensinne. Faktorer som fremskynder aldringen er dårlig kosthold, stillesitting og stress..Metoden «Ta vare på deg selv - 12 år yngre på 12 uker» skrur klokken din bakover slik at aldringen din ikke bare bremses, men reverseres. . Berit omsetter oppsummert forskning til enkle tips du kan nyttiggjøre deg hver eneste dag.. Du får lære hvordan du med enkle grep kan lage foryngende hverdagsmat som demper blodsukkerkaos, oksidativt stress og betennelser i kroppen din. Det viktigste er å spise et mer grønnsaksbasert kosthold og ta frem teknikker som fermentering og koking av kraft, og i større grad bruke friske urter og krydder. Du får tips til daglige øvelser og aktiviteter for en sterk muskelmasse og et sunt hjerte. I tillegg lærer du nødvendig avstressing og mindfulness for flere øyeblikk til nytelse i hverdagen. Metoden sikrer deg også nødvendige daglige hudpleietips for å beholde din ungdommelige glød. . Boken forteller deg hvordan du:. - beriker din tarmbakterieflora - bidrar til stabil trivselsvekt, mindre helsefarlig bukfett og økt muskelstyrke. - gir deg en yngre og friskere hud - bedrer humøret, konsentrasjonen og hukommelsen - bedrer dine kolesterolverdier og blodsukkerreguleringen - gir deg et sunnere blodtrykk - demper inflammasjon og oksidativt stress - forebygger Type-2-diabetes, hjerte- og karsykdom og kreft - gir deg mer energi og livsglede . Metoden gir deg enkle grep LES MINDRE Forlagets omtale Berit Nordstrand er en imponerende formidler, bestselgende forfatter og lege som vil hjelpe deg til et bedre liv. Hver eneste endring som Berit foreslår er med på å forlenge livet ditt og styrke helsen din. Ved å følge Berits kostholdsplan kan du gjøre en viktig endring i livet ditt til det bedre og i større grad nyte livet og all verdens gode smaker. Du kan starte i dag, det er aldri for sent. Alle Berits råd er dokumentert i medisinsk forskning. Hennes egen livsglede og engasjement er smittende! Studier viser at mennesket i vår tid eldes raskere enn noensinne. Faktorer som fremskynder aldringen er dårlig kosthold, stillesitting og stress..Metoden «Ta vare på deg selv - 12 år yngre på 12 uker» skrur klokken din bakover slik at aldringen din ikke bare bremses, men reverseres. . Berit omsetter oppsummert forskning til enkle tips du kan nyttiggjøre deg hver eneste dag.. Du får lære hvordan du med enkle grep kan lage foryngende hverdagsmat som demper blodsukkerkaos, oksidativt stress og betennelser i kroppen din. Det viktigste er å spise et mer grønnsaksbasert kosthold og ta frem teknikker som fermentering og koking av kraft, og i større grad bruke friske urter og krydder. Du får tips til daglige øvelser og aktiviteter for en sterk muskelmasse og et sunt hjerte. I tillegg lærer du nødvendig avstressing og mindfulness for flere øyeblikk til nytelse i hverdagen. Metoden sikrer deg også nødvendige daglige hudpleietips for å beholde din ungdommelige glød. . Boken forteller deg hvordan du:. - beriker din tarmbakterieflora - bidrar til stabil trivselsvekt, mindre helsefarlig bukfett og økt muskelstyrke. - gir deg en yngre og friskere hud - bedrer humøret, konsentrasjonen og hukommelsen - bedrer dine kolesterolverdier og blodsukkerreguleringen - gir deg et sunnere blodtrykk - demper inflammasjon og oksidativt stress - forebygger Type-2-diabetes, hjerte- og karsykdom og kreft - gir deg mer energi og livsglede . Metoden gir deg enkle grep

    Emner: Ernæring

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.