Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fakta Debatt, politikk og samfunn Hvit PR

    Hvit PR

    Hvit PR

    Hvit PR (hvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon)

    Forfatter Moment forl.

    (Ellen Reiss - Forfatter)

    Moment forl.

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    249,- Nå 218,-

    ISBN:

    9788293097266

    Forlag:

    Moment forl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    144

    Vekt:

    383 gr

    Alder:

    Voksen

    Hvit PR
    Moment forl.
    9788293097266

    Forlagets omtale:

    Få bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR- og kommunikasjonsbransjen. Likevel ender mange opp med påfallende stereotype løsninger når de skildrer ymse kulturer og etnisiteter. Det er ikke nødvendigvis vond vilje som ligger bak, kanskje mer en mangel på øvelse. Norge er en liten LES MER nasjon, men den rommer nordmenn med bakgrunn fra 223 ulike land og stater. Vi har et etnisk og kulturelt mangfold som bør gjenspeiles på en redelig måte i massekommunikasjonen, det være seg av kommersiell art, politisk eller i det offentliges tjeneste. Kreative bransjer og kommunikatører har også godt av et større etnisk mangfold i sine rekker. Kreativitet og innovasjon er kjerneproduktet i disse bransjene, og da må de få hodet ut av den trygge boksen og bevege seg over i det i landskapet hvor ulikheter møtes. {Det er utenfor komfortsonen at magien skjer.} LES MINDRE Forlagets omtale Få bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR- og kommunikasjonsbransjen. Likevel ender mange opp med påfallende stereotype løsninger når de skildrer ymse kulturer og etnisiteter. Det er ikke nødvendigvis vond vilje som ligger bak, kanskje mer en mangel på øvelse. Norge er en liten nasjon, men den rommer nordmenn med bakgrunn fra 223 ulike land og stater. Vi har et etnisk og kulturelt mangfold som bør gjenspeiles på en redelig måte i massekommunikasjonen, det være seg av kommersiell art, politisk eller i det offentliges tjeneste. Kreative bransjer og kommunikatører har også godt av et større etnisk mangfold i sine rekker. Kreativitet og innovasjon er kjerneproduktet i disse bransjene, og da må de få hodet ut av den trygge boksen og bevege seg over i det i landskapet hvor ulikheter møtes. {Det er utenfor komfortsonen at magien skjer.}