Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fakta Livssyn Eg òg

    Eg òg

    Eg òg

    Eg òg (konfirmantopplæring for multifunksjonshemma)

    Forfatter IKO-forl.

    Levering 2-12 dager

    258,-

    ISBN:

    9788282490443

    Forlag:

    IKO-forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    96

    Alder:

    Voksen

    Eg òg
    IKO-forl.
    9788282490443

    Haugenboks omtale:

    Boka er eit verktøy til hjelp i arbeidet med å legge til rette for konfirmasjonsundervisning for multifunksjonshemma. Boka har forslag til metodar for korleis ein stegvis kan bli kjent med ein multifunksjonshemma ungdom og til eineundervisning og undervisning saman med andre konfirmantar. Haugenboks omtale Boka er eit verktøy til hjelp i arbeidet med å legge til rette for konfirmasjonsundervisning for multifunksjonshemma. Boka har forslag til metodar for korleis ein stegvis kan bli kjent med ein multifunksjonshemma ungdom og til eineundervisning og undervisning saman med andre konfirmantar.

    Forlagets omtale:

    Boka er eit verktøy til hjelp i førebuing og tilrettelegging for våre medmenneske som det krev store ressursar for å inkludere i undervisningssamanheng. I del 1 er det drøfting og forslag til metodar for korleis stegvis bli kjent med ein multifunksjonshemma ungdom, gjennom samtalar med LES MER foreldre/føresette og fagpersonar i skulen der den komande konfirmanten er elev. Del 2 inneheld konkrete forslag til eineundervisningog undervisning saman med andre konfirmantar. LES MINDRE Forlagets omtale Boka er eit verktøy til hjelp i førebuing og tilrettelegging for våre medmenneske som det krev store ressursar for å inkludere i undervisningssamanheng. I del 1 er det drøfting og forslag til metodar for korleis stegvis bli kjent med ein multifunksjonshemma ungdom, gjennom samtalar med foreldre/føresette og fagpersonar i skulen der den komande konfirmanten er elev. Del 2 inneheld konkrete forslag til eineundervisningog undervisning saman med andre konfirmantar.