Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fakta Livssyn En mer synlig kirke

    En mer synlig kirke

    En mer synlig kirke

    En mer synlig kirke (om kommunikasjon og markedsføring)

    Forfatter IKO-forl.

    Levering 2-12 dager

    299,-

    ISBN:

    9788282492379

    Forlag:

    IKO-forl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    105

    Vekt:

    210 gr

    Alder:

    Voksen

    En mer synlig kirke
    IKO-forl.
    9788282492379

    Forlagets omtale:

    Dette er en lettlest innføring i kommunikasjonsarbeid gjennom aviser, radio, fjernsyn, nettaviser og sosiale medier. Boka vil gi deg svar på spørsmål som: Hvordan formulere et budskap? Hvordan komme på talefot med journalister og redaksjoner? Hvordan bruke sosiale medier og unngå fallgruvene? LES MER Hvordan planlegge kommunikasjonsarbeidet? En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Boka er spesielt skrevet for trosopplærere, kateketer, diakoner, prester, kirkeverger og frivillige medarbeider i menighetene. Men innholdet er samtidig relevant for enhver profesjon eller person som er opptatt å bli mer synlig og aktiv i det offentlige rom. Ikke minst vil ledere i ulike posisjoner ha utbytte av å lese boka. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er en lettlest innføring i kommunikasjonsarbeid gjennom aviser, radio, fjernsyn, nettaviser og sosiale medier. Boka vil gi deg svar på spørsmål som: Hvordan formulere et budskap? Hvordan komme på talefot med journalister og redaksjoner? Hvordan bruke sosiale medier og unngå fallgruvene? Hvordan planlegge kommunikasjonsarbeidet? En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Boka er spesielt skrevet for trosopplærere, kateketer, diakoner, prester, kirkeverger og frivillige medarbeider i menighetene. Men innholdet er samtidig relevant for enhver profesjon eller person som er opptatt å bli mer synlig og aktiv i det offentlige rom. Ikke minst vil ledere i ulike posisjoner ha utbytte av å lese boka.