Tomt hos leverandør, ny melding ventes

135 gr

Serie:

CITIx60

London
Viction:ary
9789881222701

CITIX60 er byguider til noen av verdens mest prestisjefylte designsentre - byer som er ledende innen kultur og design. Alle stedene som er omtalt i denne boken, er plukket ut av en utvalgt gruppe lokale kunstnere, designere, kokker, arkitekter, musikere, fotografer og filmskapere, for at LES MER kreative personer skal gi deg lokale tips og dermed sikre deg en minneverdig tur. Boken er full av oppdaterte anbefalinger om de nyeste overnattingsstedene, spisestedene og butikkene som gir byen en særegen stil. Boken gir deg også en del praktiske reisetips og informasjon om å komme deg rundt, så vel som turer som er litt utenom det vanlige. CitiX60-serien har detaljerte kart og QR-koder som vil gi deg en enklere reise. Bakerst i boken finner du blanke sider, sider med linjer og sider med ruter, som kan brukes til notater og skisser. I tillegg er omslaget for hver utgave et utbrettbart illustrert kart over byen. Ikke glem å pakke ned denne lille, men informative reiseguiden, på neste reise! Eksempler på bidragsytere er: Jon Burgerman, Yuko Shimizu, Jeff Staple, Tara McPherson, Karim Rashid og Jessica Walsh, Jamie Oliver, Angus Hyland, Emily Williams og David Spence. LES MINDRE Forlagets omtale CITIX60 er byguider til noen av verdens mest prestisjefylte designsentre - byer som er ledende innen kultur og design. Alle stedene som er omtalt i denne boken, er plukket ut av en utvalgt gruppe lokale kunstnere, designere, kokker, arkitekter, musikere, fotografer og filmskapere, for at kreative personer skal gi deg lokale tips og dermed sikre deg en minneverdig tur. Boken er full av oppdaterte anbefalinger om de nyeste overnattingsstedene, spisestedene og butikkene som gir byen en særegen stil. Boken gir deg også en del praktiske reisetips og informasjon om å komme deg rundt, så vel som turer som er litt utenom det vanlige. CitiX60-serien har detaljerte kart og QR-koder som vil gi deg en enklere reise. Bakerst i boken finner du blanke sider, sider med linjer og sider med ruter, som kan brukes til notater og skisser. I tillegg er omslaget for hver utgave et utbrettbart illustrert kart over byen. Ikke glem å pakke ned denne lille, men informative reiseguiden, på neste reise! Eksempler på bidragsytere er: Jon Burgerman, Yuko Shimizu, Jeff Staple, Tara McPherson, Karim Rashid og Jessica Walsh, Jamie Oliver, Angus Hyland, Emily Williams og David Spence.