Tomt hos leverandør, ny melding ventes

401

767 gr

Alternativ
Saga-forl.
9788292042045

Haugenboks omtale:

Boken tar blant annet for seg alternative behandlingsformer, åndelighet, mystikk, selvutvikling og spådom, og er en kombinert lesebok og oppslagsbok. Første del presenterer ulike behandlingsformer/utøverformer, mens lesedelen inneholder 50 ulike historier og portretter av mennesker med evner utenom LES MER det vanlige. Med register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken tar blant annet for seg alternative behandlingsformer, åndelighet, mystikk, selvutvikling og spådom, og er en kombinert lesebok og oppslagsbok. Første del presenterer ulike behandlingsformer/utøverformer, mens lesedelen inneholder 50 ulike historier og portretter av mennesker med evner utenom det vanlige. Med register.

Alternativhåndboken utgave 2 er fullspekket med spennende historier/artikler og nyttig informasjon om alternative behandlingsformer og utøvere. #11; Bokens lesedel inneholder 50 nye og spennende historier innsendt fra våre lesere.#11; Mystiske og historiske beretninger fra bl.a. Utstein Kloster, LES MER Sande Prestegård, Elingaard og Arendal Gml.rådhus.#11; Portrettet .Spennende mennesker. men bl.a. Tore Lomsdalen, Vera Kaspersen og Samin Madsen.#11; I delen .Akuelt. kan man bl.a. lese om organisasjonen Fritt Helsevalg, lære å bruke søkevinkler og informasjon om bruk av pendel.#11; Finn din behandler eller behandlingsmetode. Presentasjon av 75 alternative behandlingsmetoder og behandlere over hele landet.#11; Alternativhåndboken er mye mer enn et oppslagsverk. Boken gir leseren valgmuligheter. LES MINDRE Forlagets omtale Alternativhåndboken utgave 2 er fullspekket med spennende historier/artikler og nyttig informasjon om alternative behandlingsformer og utøvere. #11; Bokens lesedel inneholder 50 nye og spennende historier innsendt fra våre lesere.#11; Mystiske og historiske beretninger fra bl.a. Utstein Kloster, Sande Prestegård, Elingaard og Arendal Gml.rådhus.#11; Portrettet .Spennende mennesker. men bl.a. Tore Lomsdalen, Vera Kaspersen og Samin Madsen.#11; I delen .Akuelt. kan man bl.a. lese om organisasjonen Fritt Helsevalg, lære å bruke søkevinkler og informasjon om bruk av pendel.#11; Finn din behandler eller behandlingsmetode. Presentasjon av 75 alternative behandlingsmetoder og behandlere over hele landet.#11; Alternativhåndboken er mye mer enn et oppslagsverk. Boken gir leseren valgmuligheter.