Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Hobby og Fritid Sport Sport og helse Tren der du er

    Tren der du er

    Tren der du er

    Tren der du er (100 øvelser du kan gjøre hvor som helst)

    Forfatter Kagge

    (Hilde Brevig - Illustratør)

    Kagge

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    379,- Nå 332,-

    ISBN:

    9788248917885

    Forlag:

    Kagge

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    173

    Vekt:

    582 gr

    Alder:

    Voksen

    Tren der du er
    Kagge
    9788248917885

    Haugenboks omtale:

    I denne boka får du 100 øvelser du kan utføre ved hjelp av din egen kroppsvekt. Du kan gjøre øvelsene hvor som helst, når som helst og helt uten hjelpemidler. Trening der du er, uten utstyr, kan være veien ut av en negativ sirkel hvor jobbreiser, overtidsarbeid, familieforpliktelser og ferier sk LES MER aper brudd i de gode treningsrutinene. Personlig trener Mariann Deila viser deg hvordan du skreddersyr treningsøkter som kan gjøres i stua, på hotellrommet, på hytta eller verandaen. Du får kunnskap om hvilke øvelser og metoder som gjør deg sterkere og mer opplagt, og ikke minst hvordan du best trener for å øke kondisjonen og forbrenne fett. I tillegg får du de mentale verktøyene du trenger for å holde på de nye vanene over tid. Det geniale er at du kan få like mye ut av et kvarter med trening som en time, bare du vet hvordan! Øvelsene i denne rikt illustrerte boka passer både for nybegynneren, skippertakstreneren og den godt trente mosjonisten. LES MINDRE Haugenboks omtale I denne boka får du 100 øvelser du kan utføre ved hjelp av din egen kroppsvekt. Du kan gjøre øvelsene hvor som helst, når som helst og helt uten hjelpemidler. Trening der du er, uten utstyr, kan være veien ut av en negativ sirkel hvor jobbreiser, overtidsarbeid, familieforpliktelser og ferier skaper brudd i de gode treningsrutinene. Personlig trener Mariann Deila viser deg hvordan du skreddersyr treningsøkter som kan gjøres i stua, på hotellrommet, på hytta eller verandaen. Du får kunnskap om hvilke øvelser og metoder som gjør deg sterkere og mer opplagt, og ikke minst hvordan du best trener for å øke kondisjonen og forbrenne fett. I tillegg får du de mentale verktøyene du trenger for å holde på de nye vanene over tid. Det geniale er at du kan få like mye ut av et kvarter med trening som en time, bare du vet hvordan! Øvelsene i denne rikt illustrerte boka passer både for nybegynneren, skippertakstreneren og den godt trente mosjonisten.

    Forlagets omtale:

    I denne boka får du 100 øvelser du kan utføre ved hjelp av din egen kroppsvekt. Du kan gjøre øvelsene hvor som helst, når som helst og helt uten hjelpemidler. Trening der du er, uten utstyr, kan være veien ut av en negativ sirkel hvor jobbreiser, overtidsarbeid, familieforpliktelser og ferier LES MER skaper brudd i de gode treningsrutinene. Personlig trener Mariann Deila viser deg hvordan du skreddersyr treningsøkter som kan gjøres i stua, på hotellrommet, på hytta eller verandaen. Du får kunnskap om hvilke øvelser og metoder som gjør deg sterkere og mer opplagt, og ikke minst hvordan du best trener for å øke kondisjonen og forbrenne fett. I tillegg får du de mentale verktøyene du trenger for å holde på de nye vanene over tid. Det geniale er at du kan få like mye ut av et kvarter med trening som en time, bare du vet hvordan! Øvelsene i denne rikt illustrerte boka passer både for nybegynneren, skippertakstreneren og den godt trente mosjonisten. LES MINDRE Forlagets omtale I denne boka får du 100 øvelser du kan utføre ved hjelp av din egen kroppsvekt. Du kan gjøre øvelsene hvor som helst, når som helst og helt uten hjelpemidler. Trening der du er, uten utstyr, kan være veien ut av en negativ sirkel hvor jobbreiser, overtidsarbeid, familieforpliktelser og ferier skaper brudd i de gode treningsrutinene. Personlig trener Mariann Deila viser deg hvordan du skreddersyr treningsøkter som kan gjøres i stua, på hotellrommet, på hytta eller verandaen. Du får kunnskap om hvilke øvelser og metoder som gjør deg sterkere og mer opplagt, og ikke minst hvordan du best trener for å øke kondisjonen og forbrenne fett. I tillegg får du de mentale verktøyene du trenger for å holde på de nye vanene over tid. Det geniale er at du kan få like mye ut av et kvarter med trening som en time, bare du vet hvordan! Øvelsene i denne rikt illustrerte boka passer både for nybegynneren, skippertakstreneren og den godt trente mosjonisten.

    Emner: Styrketrening