Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Hobby og Fritid Sport Sport og helse Treningsdagboka

    Treningsdagboka

    Treningsdagboka

    Treningsdagboka (veien til målet)

    Forfatter Akilles

    Levering 2-6 dager

    200,-

    ISBN:

    9788272862236

    Forlag:

    Akilles

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    160

    Vekt:

    480 gr

    Alder:

    Voksen

    Treningsdagboka
    Akilles
    9788272862236

    Haugenboks omtale:

    Bokens innledning inneholder tips til utarbeiding av treningsplaner og hvordan trene for best mulig utvikling. Størstedelen av boka består av en treningsdagbok med timeplaner som kan fylles ut uke for uke. Haugenboks omtale Bokens innledning inneholder tips til utarbeiding av treningsplaner og hvordan trene for best mulig utvikling. Størstedelen av boka består av en treningsdagbok med timeplaner som kan fylles ut uke for uke.

    Forlagets omtale:

    Treningsdagboka - veien til målet passer for alle som trenger et enkelt og oversiktlig verktøy for kartlegging av trening. Innledningsvis gis det tips til utarbeiding av planer og hvordan du kan trene for å få en best mulig utvikling. Når du skriver opp gjennomført trening får du oversikt og LES MER nyttige opplysninger som kan legges til grunn for nye og bedre planer. Stein M. Eriksen er lektor med hovedfag i idrettspsykologi fra Norges idrettshøgskole. Han underviser til daglig på videregående skole på studieretning for idrettsfag. Forfatteren har lang fartstid fra kickboksing, både som utøver og trener. LES MINDRE Forlagets omtale Treningsdagboka - veien til målet passer for alle som trenger et enkelt og oversiktlig verktøy for kartlegging av trening. Innledningsvis gis det tips til utarbeiding av planer og hvordan du kan trene for å få en best mulig utvikling. Når du skriver opp gjennomført trening får du oversikt og nyttige opplysninger som kan legges til grunn for nye og bedre planer. Stein M. Eriksen er lektor med hovedfag i idrettspsykologi fra Norges idrettshøgskole. Han underviser til daglig på videregående skole på studieretning for idrettsfag. Forfatteren har lang fartstid fra kickboksing, både som utøver og trener.

    Emner: Trening