Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Tarmstyrkende lavFODMAP-mat

    Tarmstyrkende lavFODMAP-mat

    Tarmstyrkende lavFODMAP-mat

    Tarmstyrkende lavFODMAP-mat

    Forfatter Gyldendal

    (Line Dammen - )

    Gyldendal

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    399,- Nå 349,-

    ISBN:

    9788205499669

    Forlag:

    Gyldendal

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Sider:

    184

    Vekt:

    867 gr

    Alder:

    Voksen

    Tarmstyrkende lavFODMAP-mat
    Gyldendal
    9788205499669

    Forlagets omtale:

    Enkle, sunne lavFODMAP-oppskrifter, med magevennlige ingredienser som styrker tarmfloraen. Denne boken gir oversikt på lavFODMAP-mat som fremmer veksten av gode bakterier i tarmen. En overflod av gode tarmbakterier gir god fordøyelse og god helse. Eksempler på prebiotisk mat er løk, hvitløk, LES MER artisjokk, asparges, jordskokk og blomkål. For mennesker med IBS, kan disse ellers sunne råvarene gi spesielt store plager, og mange reagerer på dem selv i små mengder. Om du ønsker å spise for god fordøyelse og god helse, er det smart å innføre mat som styrker tarmfloraen, og for deg med IBS gjelder det å innføre alternative prebiotiske råvarer som styrker tarmfloraen uten å gi deg plager. Dermed kan du kan høste av lavFODMAP-fordeler som mindre smerter, oppblåsthet, luft i magen og en velfungerende fordøyelse, samtidig med at du styrker tarmfloraen og får bedre helse på lang sikt. Hva er unikt med denne boken: ? Enkle, sunne lavFODMAP-oppskrifter, med magevennlige ingredienser som i tillegg styrker tarmfloraen. ? Tydelig og enkel forklaring på hvilke råvarer som styrker tarmfloraen uten å gi plager for dem med sensitiv tarm (oversikt over magevennlige tarmstyrkende råvarer). Hva er forskjellen mellom denne boken og tidligere bøker om temaet? ? Denne boken inneholder hovedsakelig oppskrifter. ? Det er fokus på næringsrik lavFODMAP-mat som også styrker tarmfloraen uten å gi plager (tidligere bøker har fokusert på selve lavFODMAP-dietten og ikke prebiotisk mat). Om forfatteren Julianne Lyngstad har en master i ernæring og har i flere år arbeidet som kostholdsrådgiver. Dette er hennes tredje bok som baserer seg på lavFODMAP-prinsippene. Begge hennes forrige bøker er bestselgere. LES MINDRE Forlagets omtale Enkle, sunne lavFODMAP-oppskrifter, med magevennlige ingredienser som styrker tarmfloraen. Denne boken gir oversikt på lavFODMAP-mat som fremmer veksten av gode bakterier i tarmen. En overflod av gode tarmbakterier gir god fordøyelse og god helse. Eksempler på prebiotisk mat er løk, hvitløk, artisjokk, asparges, jordskokk og blomkål. For mennesker med IBS, kan disse ellers sunne råvarene gi spesielt store plager, og mange reagerer på dem selv i små mengder. Om du ønsker å spise for god fordøyelse og god helse, er det smart å innføre mat som styrker tarmfloraen, og for deg med IBS gjelder det å innføre alternative prebiotiske råvarer som styrker tarmfloraen uten å gi deg plager. Dermed kan du kan høste av lavFODMAP-fordeler som mindre smerter, oppblåsthet, luft i magen og en velfungerende fordøyelse, samtidig med at du styrker tarmfloraen og får bedre helse på lang sikt. Hva er unikt med denne boken: ? Enkle, sunne lavFODMAP-oppskrifter, med magevennlige ingredienser som i tillegg styrker tarmfloraen. ? Tydelig og enkel forklaring på hvilke råvarer som styrker tarmfloraen uten å gi plager for dem med sensitiv tarm (oversikt over magevennlige tarmstyrkende råvarer). Hva er forskjellen mellom denne boken og tidligere bøker om temaet? ? Denne boken inneholder hovedsakelig oppskrifter. ? Det er fokus på næringsrik lavFODMAP-mat som også styrker tarmfloraen uten å gi plager (tidligere bøker har fokusert på selve lavFODMAP-dietten og ikke prebiotisk mat). Om forfatteren Julianne Lyngstad har en master i ernæring og har i flere år arbeidet som kostholdsrådgiver. Dette er hennes tredje bok som baserer seg på lavFODMAP-prinsippene. Begge hennes forrige bøker er bestselgere.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.