Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Hobby og Fritid Mat og drikke Fra 5:2 til 6:1

    Fra 5:2 til 6:1

    Fra 5:2 til 6:1

    Fra 5:2 til 6:1 (gå ned, føl deg bedre, spis godt!)

    Forfatter Exlibris media

    (Ann Høydalsnes - Oversetter)

    Exlibris media

    (Linda Prieditis - Illustratør)

    Exlibris media

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    199,- Nå 174,-

    ISBN:

    9788281736290

    Forlag:

    Exlibris media

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    96

    Vekt:

    434 gr

    Alder:

    Voksen

    Fra 5:2 til 6:1
    Exlibris media
    9788281736290

    Forlagets omtale:

    5:2-dietten har fått et enormt gjennomslag, ganske enkelt takket være at den fungerer! Den er enkel å følge og gir raskt resultater på vekten og helsen. Det handler om periodisk faste: to dager i uka spiser du 500 kalorier om dagen, resten av uka som vanlig. Når du har nådd idealvekten er det nok LES MER med 6:1 - bare 1 fastedag i uka - for å beholde den nye vekten og helsefordelene. I boken finner du smarte kaloriberegnede oppskrifter på 100, 200 eller 500 kalorier som gjør det lett å takle fastedagene. Det kan være en salat på 100, et laksesmørbrød på 200 eller en chiligryte på 500 kalorier. Her er det rundt 60 byggesteiner som du kan kombinere som du vil - ett litt større måltid eller flere lettere retter jevnt fordelt utover dagen. Inneholder også kaloritabell. LES MINDRE Forlagets omtale 5:2-dietten har fått et enormt gjennomslag, ganske enkelt takket være at den fungerer! Den er enkel å følge og gir raskt resultater på vekten og helsen. Det handler om periodisk faste: to dager i uka spiser du 500 kalorier om dagen, resten av uka som vanlig. Når du har nådd idealvekten er det nok med 6:1 - bare 1 fastedag i uka - for å beholde den nye vekten og helsefordelene. I boken finner du smarte kaloriberegnede oppskrifter på 100, 200 eller 500 kalorier som gjør det lett å takle fastedagene. Det kan være en salat på 100, et laksesmørbrød på 200 eller en chiligryte på 500 kalorier. Her er det rundt 60 byggesteiner som du kan kombinere som du vil - ett litt større måltid eller flere lettere retter jevnt fordelt utover dagen. Inneholder også kaloritabell.

    Emner: Slanking