Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Integrasjon av salgskanaler

Integrasjon av salgskanaler

Integrasjon av salgskanaler

Integrasjon av salgskanaler (serviceinnovasjon og strategi)

Forfatter Fagbokforl.

Levering 2-6 dager

429,- Nå 367,-

ISBN:

9788245006308

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2010

Utgitt:

2010

Utgave:

1

Sider:

177

Vekt:

347 gr

Alder:

Voksen

Integrasjon av salgskanaler
Fagbokforl.
9788245006308

Forlagets omtale:

Kundene handler i flere salgskanaler som bedriftene har opprettet; de er multikanalkunder. Når over 90 % av befolkningen også handler over Internett, blir det enda viktigere å sette kundene eller brukerne i sentrum og skape verdier for dem. Som denne boken viser, setter bedriftene heller produktene LES MER eller kanalene i sentrum for strategien sin. De mangler fokus på serviceinnovasjon i strategien, og får ikke utnyttet det potensialet som ligger i å utvikle nettsider som gir høy tilfredshet, lojalitet og lønnsomhet. Boken bygger på den største undersøkelsen av netthandel som er gjort i Norge. Den presenterer resultater og nye mål for netthandel. Blant annet kommer det frem at de fleste kundene i varehandelen er multikanalkunder, og det er de som handler for mest, og er de mest lojale. En sentral konklusjon i boken er at bedriftene ikke må glemme de tradisjonelle kundene, som stort sett handler i den fysiske kanalen, selv om bedriftene oppretter en nettkanal. I et multikanalperspektiv er alle kundetyper like viktige. Boken viser en rekke konkrete strategier for hvordan bedrifter kan implementere et multikanalperspektiv, for å skape bedre tilfredshet, lojalitet og lønnsomhet. Peder Inge Furseth er innovasjonsforsker ved Handelshøyskolen BI. Han er førsteamanuensis, har doktorgrad i sosiologi og er sosialøkonom. Han leder forskningsprosjektet «Verdidrevet serviceinnovasjon», og har ledet flere NFR-finansierte forskningsprosjekter. Furseth har undervist på lederutviklingskurs innen innovasjonsledelse og forretningsmodeller i Oslo og San Francisco i over 10 år. Furseth på nett: pifurseth.blogspot.com og twitter.com/pifurseth LES MINDRE Forlagets omtale Kundene handler i flere salgskanaler som bedriftene har opprettet; de er multikanalkunder. Når over 90 % av befolkningen også handler over Internett, blir det enda viktigere å sette kundene eller brukerne i sentrum og skape verdier for dem. Som denne boken viser, setter bedriftene heller produktene eller kanalene i sentrum for strategien sin. De mangler fokus på serviceinnovasjon i strategien, og får ikke utnyttet det potensialet som ligger i å utvikle nettsider som gir høy tilfredshet, lojalitet og lønnsomhet. Boken bygger på den største undersøkelsen av netthandel som er gjort i Norge. Den presenterer resultater og nye mål for netthandel. Blant annet kommer det frem at de fleste kundene i varehandelen er multikanalkunder, og det er de som handler for mest, og er de mest lojale. En sentral konklusjon i boken er at bedriftene ikke må glemme de tradisjonelle kundene, som stort sett handler i den fysiske kanalen, selv om bedriftene oppretter en nettkanal. I et multikanalperspektiv er alle kundetyper like viktige. Boken viser en rekke konkrete strategier for hvordan bedrifter kan implementere et multikanalperspektiv, for å skape bedre tilfredshet, lojalitet og lønnsomhet. Peder Inge Furseth er innovasjonsforsker ved Handelshøyskolen BI. Han er førsteamanuensis, har doktorgrad i sosiologi og er sosialøkonom. Han leder forskningsprosjektet «Verdidrevet serviceinnovasjon», og har ledet flere NFR-finansierte forskningsprosjekter. Furseth har undervist på lederutviklingskurs innen innovasjonsledelse og forretningsmodeller i Oslo og San Francisco i over 10 år. Furseth på nett: pifurseth.blogspot.com og twitter.com/pifurseth

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.