Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Lean Six Sigma Grønt belte

    Lean Six Sigma Grønt belte

    Lean Six Sigma Grønt belte

    Lean Six Sigma Grønt belte

    Levering 2-12 dager

    405,-

    ISBN:

    9788256274185

    Forlag:

    NKI-forl.

    Trykkeår:

    Lean Six Sigma Grønt belte
    NKI-forl.
    9788256274185

    Forlagets omtale:

    Lean Six Sigma er en metode for systematisk utvikling av bedriften. Oppgavene som løses i en bedrift henger sammen, og utfyller en større hensikt, nemlig å kunne levere en vare eller tjeneste til en kunde. En slik kjede av handlinger kaller vi en prosess. Prosessen er utgangspunktet for LES MER forbedringsarbeidet med Lean Six Sigma. For å forbedre prosessen, letes det etter sløsing, med hver medarbeider i prosessen som viktigste faktor til å avdekke sløsingen. I arbeidshverdagen består våre oppgaver av mer eller mindre faste handlinger. Hver medarbeider er ofte avhengig av andres arbeidsoppgaver for å ferdigstille egne. På den måten er bedriften avhengig av at samspillet mellom oppgavene og medarbeiderne fungerer godt, for at kundene skal få varen de forventer, med de rette egenskapene, til rett tid. Faktorer som enkeltindivider, oppgaver, verktøy og materialer i en bedrift utgjør tilsammen et stort spenn av potensielle forbedringer. LES MINDRE Forlagets omtale Lean Six Sigma er en metode for systematisk utvikling av bedriften. Oppgavene som løses i en bedrift henger sammen, og utfyller en større hensikt, nemlig å kunne levere en vare eller tjeneste til en kunde. En slik kjede av handlinger kaller vi en prosess. Prosessen er utgangspunktet for forbedringsarbeidet med Lean Six Sigma. For å forbedre prosessen, letes det etter sløsing, med hver medarbeider i prosessen som viktigste faktor til å avdekke sløsingen. I arbeidshverdagen består våre oppgaver av mer eller mindre faste handlinger. Hver medarbeider er ofte avhengig av andres arbeidsoppgaver for å ferdigstille egne. På den måten er bedriften avhengig av at samspillet mellom oppgavene og medarbeiderne fungerer godt, for at kundene skal få varen de forventer, med de rette egenskapene, til rett tid. Faktorer som enkeltindivider, oppgaver, verktøy og materialer i en bedrift utgjør tilsammen et stort spenn av potensielle forbedringer.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.