Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Ledelse av forsyningskjeder

Ledelse av forsyningskjeder

Ledelse av forsyningskjeder

Ledelse av forsyningskjeder (et logistikk- og markedsføringsperspektiv)

Forfatter Fagbokforl.

(Geir Gripsrud - Forfatter)

Fagbokforl.

(Arne Nygaard - Forfatter)

Fagbokforl.

På lager - sendes nå ( 5 stk. )

589,- Nå 504,-

ISBN:

9788245013023

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2013

Utgitt:

2013

Utgave:

1

Sider:

301

Vekt:

636 gr

Alder:

Voksen

Ledelse av forsyningskjeder
Fagbokforl.
9788245013023

Forlagets omtale:

Det er tette bånd mellom fagene logistikk og markedsføring, og boken viser hvordan disse fagområdene henger sammen og utfyller hverandre. Enkelt sagt forklarer logistikksiden den fysiske flyten av varene og hvordan varestrømmene foregår, mens markedsføringsdelen viser hvordan kjedene er bygget opp. LES MER Ledelse av forsyningskjeder gir en bred innføring i modeller og prosedyrer for hvordan produkter flyttes, lagres og distribueres, samt i prinsippene for hvordan kjedene bør bygges opp. Begrepet forsyningskjede har sin rot i logistikkfaget. I markedsføring har en i lang tid analysert distribusjonskanaler - som etter hvert i økende grad er blitt kalt markedsføringskanaler. Logistikkperspektivet konsentrerer seg om vareflyt og prosesser, mens man i markedsføring har vært mest opptatt av den institusjonelle organiseringen og styringen. Større dynamikk i markedene kombinert med kortere livssyklus for produkter gjør at forsyningskjedene raskt må tilpasse seg endringer. Økt globalisering og internasjonal konkurranse øker kjedenes kompleksitet. Denne boken betrakter fenomenet forsyningskjeder fra forskjellige faglige innfallsvinkler. Det kan både gi større innsikt og bedre forståelse. Førstelektor Eirill Bø, professor Geir Gripsrud og professor Arne Nygaard er alle tilknyttet Handelshøyskolen BI. LES MINDRE Forlagets omtale Det er tette bånd mellom fagene logistikk og markedsføring, og boken viser hvordan disse fagområdene henger sammen og utfyller hverandre. Enkelt sagt forklarer logistikksiden den fysiske flyten av varene og hvordan varestrømmene foregår, mens markedsføringsdelen viser hvordan kjedene er bygget opp. Ledelse av forsyningskjeder gir en bred innføring i modeller og prosedyrer for hvordan produkter flyttes, lagres og distribueres, samt i prinsippene for hvordan kjedene bør bygges opp. Begrepet forsyningskjede har sin rot i logistikkfaget. I markedsføring har en i lang tid analysert distribusjonskanaler - som etter hvert i økende grad er blitt kalt markedsføringskanaler. Logistikkperspektivet konsentrerer seg om vareflyt og prosesser, mens man i markedsføring har vært mest opptatt av den institusjonelle organiseringen og styringen. Større dynamikk i markedene kombinert med kortere livssyklus for produkter gjør at forsyningskjedene raskt må tilpasse seg endringer. Økt globalisering og internasjonal konkurranse øker kjedenes kompleksitet. Denne boken betrakter fenomenet forsyningskjeder fra forskjellige faglige innfallsvinkler. Det kan både gi større innsikt og bedre forståelse. Førstelektor Eirill Bø, professor Geir Gripsrud og professor Arne Nygaard er alle tilknyttet Handelshøyskolen BI.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.