Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker NAFOL årbok 2014 = NAFOL year book 2014 : once a teacher - always a teacher?

NAFOL årbok 2014 = NAFOL year book 2014 : once a teacher - always a teacher?

NAFOL årbok 2014 = NAFOL year book 2014 : once a teacher - always a teacher?

NAFOL årbok 2014 = NAFOL year book 2014 : once a teacher - always a teacher? (en gang lærer - alltid lærer?)

På lager - sendes nå ( 3 stk. )

379,- Nå 324,-

ISBN:

9788245017861

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2014

Utgitt:

2014

Utgave:

1

Sider:

223

Vekt:

429 gr

Alder:

Voksen

Språk:

Bokmål og Engelsk

NAFOL årbok 2014 = NAFOL year book 2014 : once a teacher - always a teacher?
Fagbokforl.
9788245017861

Forlagets omtale:

Læreryrkets utfordringer er hovedtema i den andre årboken til Nasjonal forskerskole for lærerutdanning, NAFOL. Boken søker å gi en bekreftelse av gode ting i læreryrket og inspirere til nye tanker, ikke minst om den betydning utdanningsforskning kan ha for utviklingen innen barnehage, skole, LES MER kulturskole og lærerutdanning. Dagsaktuelle temaer i lærerutdanningsforskningen drøftes, som at læreryrket er et «høyplatåyrke», hvor en nyutdannet lærer forventes å kunne alt med det samme, selv om man er fremmed i yrket og på arbeidsplassen. For etablerte lærere er det av stor betydning at de har mulighet til å utvikle seg i sitt yrke. Boken gir også et innblikk i hva som karakteriserer ledelse og samarbeid ved skoler som over tid får gode resultater på nasjonale prøver. LES MINDRE Forlagets omtale Læreryrkets utfordringer er hovedtema i den andre årboken til Nasjonal forskerskole for lærerutdanning, NAFOL. Boken søker å gi en bekreftelse av gode ting i læreryrket og inspirere til nye tanker, ikke minst om den betydning utdanningsforskning kan ha for utviklingen innen barnehage, skole, kulturskole og lærerutdanning. Dagsaktuelle temaer i lærerutdanningsforskningen drøftes, som at læreryrket er et «høyplatåyrke», hvor en nyutdannet lærer forventes å kunne alt med det samme, selv om man er fremmed i yrket og på arbeidsplassen. For etablerte lærere er det av stor betydning at de har mulighet til å utvikle seg i sitt yrke. Boken gir også et innblikk i hva som karakteriserer ledelse og samarbeid ved skoler som over tid får gode resultater på nasjonale prøver.

Emner: Lærerrollen

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.